Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin viedä eilen wt muijan kotiin baarista, onneksi kaveri sai puhuttua järkeä!

Vierailija
09.07.2017 |

Tanssilattialla tuli iholle ja alkoi vetää hitaita mussa kii. Tanssittii varmaa joku tunti siinä ja sit lähettii tilaa juomaa, jolloin kaveri liittyi meidän seuraan. Muija kysy multa että lähetäänkö sun luo jatkoille ja hymyili semmoinen panovirne naamassa, ja olin jo melkein lähdössä, mutta kaveri tuli sanomaan että: "Et sä vittu lähde ton norsun mukaan, ootko kattonu sen naamaa päivänvalossa?? HERÄÄ!"

Olin niin kännissä, että olin aatellu sitä hyvännäköiseksi, mutta sittenku kaveri mainitsi asiasta ja mentiin alakertaan jossa on valot ja katoin sen akan naamaa, niin kyllä siinä meinas pumppu pettää. Vittu se varmaan mietti että kuin törkee äijä voi olla, siis tuijotin sitä varmaan 10 sec putkeen ja mulla oli semmonen "ällö" ilme naamalla. Toivottavasti se ei loukkaantunu pahasti!

Jotain epämääräisesti koitin selitellä, että en voikkaan tulla ku tulee kyyti mulle ja kaverille kohta ku mennää niille ja porukat kotona - onneksi kiitos herran sain puhuttua itteni pois sen hirviön kynsistä..

Näin eilen baarissa, mites teillä meni viikonloppu?

M19

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on viisasten juoma.

Vierailija
2/5 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on wt

Vierailija
4/5 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on wt

Tunnussana jolla sen sanoja paljastaa pitävänsä itseään toisen yläpuolella.

Vierailija
5/5 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sellaisia wt-magneetteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi