Kuinka kauan voi olla kakkaamatta? Mökkivierailu tulossa.
Ensi viikonloppuna meidät on kutsuttu kaveriperheen huvilalle. Olen käynyt siellä ennenkin ja tiedän, että siellä on kaksi wc:tä, molemmat pöntöt on seinäänkiinnitettävää mallia. Hienothan ne ovat, mutta minusta kovin huterosti kiinnitetty elementti tai muuhun betoniseinään.
En uskalla istua wc-pöntölle, koska pelkään niiden irtoavan (olen aika painava, n 130 kg).
Miten voisin hoitaa kakka-asian kolmen päivän vierailun aikana? Pidättelenkö koko ajan (ja syön lääkkeitä jotka saavat vatsan kovaksi), kakkaanko järveen (kokeilin viime kerralla, kakka kellui) vai koitanko kyykkiä ja kakata metsään (vaikeaa, koska lähistöllä on joka puolella muita mökkejä).
Auttakaa, miten selviän mökkiviikonlopusta?
Kommentit (88)
Älä pasko järveen. Menet vain pöntölle, tuskin ne ihan niin huteria on. Ja jos ovat, niin asialle on syytäkin tehdä jotain.
Mä en pysty reissussa ulostamaan ollenkaan, ei vain suoli toimi. Nyt oltiin juuri 8 päivää ulkomailla, ei kertaakaan. Vaikka söin ja join normaalisti.
Ei onnistu missään muualla kuin kotona.
Tämä on ihan oikea ongelma monille. Minulla menee asiat umpeen matkustaessa, ja mikäli niitä siirtymisiä on joka päivä esim yksi yö hotellssa ja sit taas matka jatkuu, niin pääse asioille ollenkaan.
Pitää olla rauhallista ja aikaa, ja oma vessa.
eka viesti vuodelta 2017 - toivottavasti ap:n ongelma on ratkennut.
Jos et syö mitään ja otat ripulilääkettä joka aiheuttaa ummetuksen, niin luulen että 13 viikkoa menee hyvin.
Tosin kuolet jo viikon päästä, mutta noin kuin teoriassa.
Sulle pitäisi olla hyysikkä nk tukevaa mallia. Laihduta ja yhteiskunta kiittää.
Voitko ottaa mukaan ämpärin ja roskapussin ja käyttää sitten sitä? Minä olen kerran ollut viikon kakkaamatta kun olin teininä vieraana mökissä, jossa ulkohuussissa oli ampiaispesä. En uskaltanut mennä sinne enkä kehdannut sanoa asiasta. Oli kyllä aika tuskaista.
Minä istuin kerran kylässä vain seinä WC:n kannelle korjaamaan sukkahousuja ja kansi murtui, ilmeisesti oli jotenkin huono ja liikkui sivusunnassa myös. Kyllä hävetti kertoa, en paina kuin 70kg mutta tietenkin 20kg enemmän kuin talon maratoonari emäntä.