Kuinka kauan voi olla kakkaamatta? Mökkivierailu tulossa.
Ensi viikonloppuna meidät on kutsuttu kaveriperheen huvilalle. Olen käynyt siellä ennenkin ja tiedän, että siellä on kaksi wc:tä, molemmat pöntöt on seinäänkiinnitettävää mallia. Hienothan ne ovat, mutta minusta kovin huterosti kiinnitetty elementti tai muuhun betoniseinään.
En uskalla istua wc-pöntölle, koska pelkään niiden irtoavan (olen aika painava, n 130 kg).
Miten voisin hoitaa kakka-asian kolmen päivän vierailun aikana? Pidättelenkö koko ajan (ja syön lääkkeitä jotka saavat vatsan kovaksi), kakkaanko järveen (kokeilin viime kerralla, kakka kellui) vai koitanko kyykkiä ja kakata metsään (vaikeaa, koska lähistöllä on joka puolella muita mökkejä).
Auttakaa, miten selviän mökkiviikonlopusta?
Kommentit (88)
Totta kai ne pöntöt on tehty kestämään yli sata kiloa. Hölömö Ap.
Toki mitään norsun painoista sellaiset eivät välttämättä kestä, mutta ap onkin vain suohirviön painoinen ;). Pytylle siitä. Toiset pytyt kestää jopa sen 400kg toiset vähän vähemmän.
Kaikkeen sitä neuvoa ihan aikaihmiset täällä kysyvätkin.
Voi maailma,sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran viikon kakkaamatta partioleirillä, olin jotain 15v. Siellä oli vaan riukuja, ja en ujona poikana kehdannut siellä kaikkien nähden käydä.
Yhden kerran olin jo pakon sanelemana menossa kokeilemaan, mutta pahin hätä meni viime hetkellä ohi, ja selvisin kotiin asti.
Kotona sitten vedin kyllä aika suoraa kyytiä ulko-ovelta alakerran vessaan, ja outputin määrä oli aika kiintoisa. Viikossa kerkiää suoleen näköjään kertymään aika kivasti tavaraa, varsinkin kun leirillä syötiin jotain 5 kertaa päivässä...
Tuota voi sanoa jo saavutukseksi.
Kyllä se kestää. Mutta jos et uskalla siltikään niin sinuna varmaan paskoisin lattialle ja sitten vaan siivoisin jäljet kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen sitä neuvoa ihan aikaihmiset täällä kysyvätkin.
Voi maailma,sanon minä!
Eiköhän nämä ole niitä ylläpidon tekemiä huonoja aloituksia.
Tekeekö tänne muuten ketkään muut aloituksia kun yp?
Nimittäin niin huonoja ovat viimeaikoina kaikki olleet.
Vaippa ja löräytät paskat sinne. Jätä vaippa wc pöydälle.
Armeijassa jotkut olivat viisi päivää kakkimatta metsässä.
Lattialle paperia kunnolla ja kakkaat siihen. Nostat ne sitten pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
En pärjäis päivääkään paskomatta. Käyn 2-3 kertaa kunnon kakalla päivässä. Mitä te parin päivän välein kakkaavat syötte?
Itsekin olen kaltaisesi vikkeläkakka mutta kuitenkin sen verran fiksu että pystyn käsittämään että mm. geenit/suoliston tyyppi/jokin muu asia voivat vaikuttavaa, siihen miten useasti kukin ulostaa...
Olen ollut siellä mökillä kerran aikaisemminkin. Kokeilin wc-pönttöä ja tiedän, ettei se kestä mua. Istuin ihan varovasti niin kuului NAKS! ja pönttö nytkähti vähän alaspäin. Kokeilin molempia pönttöjä käsillä ja ne heiluivat. Sitten meni järveen ja kakkasin sinne.
Lattialle en uskalla kakara täi käteen, mulla usein ripulia ja ärtynyt suoli. Ap
Ymmärrätkö, miten järveen kakkaaminen saastuttaa rantaveden? Oot tosi itsekäs (ja tyhmäkin varmaan), että tuli edes mieleen kokeilla tuollaista. Älä istu pöntölle koko painollasi vaan kevyesti nojaten varaten painon reisiesi varaan. Ota tukea vaikka seinästä jos tarttee. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut siellä mökillä kerran aikaisemminkin. Kokeilin wc-pönttöä ja tiedän, ettei se kestä mua. Istuin ihan varovasti niin kuului NAKS! ja pönttö nytkähti vähän alaspäin. Kokeilin molempia pönttöjä käsillä ja ne heiluivat. Sitten meni järveen ja kakkasin sinne.
Lattialle en uskalla kakara täi käteen, mulla usein ripulia ja ärtynyt suoli. Ap
Jos sulla olis ärtynyt suoli niin et sä edes harkitsis mitään ummetuslääkkeitä tai pidättämisiä. Höpöhöpöhöpöhöpöhöö. Ylläpidossa teinejä töissä kun eivät mistään mitään tiedä.
Olisko sun ylipainolla, elämäntavoilla ja ärtyvällä suolella ynnä muilla vatsavaivoilla jotain yhteyksiä toisiinsa... ite en viitsisi aiheuttaa itselleni tuommoista kärsimystä.
Mulla meni kerran kolme viikkoa yksi päivä kakkaamatta. Arvaatte varmaan että olin sairaalassa.
En tiedä, missä mökki sijaitsee, mutta jos lähistöllä on esim. huoltoasemaa tai jotain niin voit käydä siellä ostamassa joitain ja samalla käyttää vessaa.
Olin rippileirillä viikon paskaamatta, vaikka söin kaikki ruuat aamiaisesta iltapalaan ja vielä kioskista karkit päälle. Ihan normi köntsät väänsin.
Muutenkin väännän torttua harvakseltaan. En vielä tähän keski-ikään mennessäkään ole oppinut vääntämään tortilloa joka päivä, vaan normaali tahtini on joka kolmas päivä, eli minulla ei viikonlopun paskaamattomuus tuota minkäänlaisia ongelmia.
Minun täytyy vääntämiselleni saada täydellinen rauha, joten on selvää, että vieraissa paikoissa ei helpolla irtoa ja siitähän tuo aikoinaan rippileirillä saavutettu viikon recordikin kertoo.
Mä oon nähny että jotkut kakkaa housuunki
Älä istu siihen pöntölle vaan oo reisies varassa ilmassa siinä yläpuolella. En ite istu ikinä julkisessa vessassa pöntölle vaan teen noin niin kuin kuvasin. Toisaalta mää painan alle 60 kg joten ei käy edes rankaks. Sun painoselle se saattaa olla jo vähän vaikeampaa.
En pärjäis päivääkään paskomatta. Käyn 2-3 kertaa kunnon kakalla päivässä. Mitä te parin päivän välein kakkaavat syötte?