Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä pesii niin paljon kouluttamattomia pikkuvaimoja, joilla ei ole

Vierailija
31.03.2006 |

kunnianhimoa kuin kotitöihin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyä uutisiin ja vaihteleviin harrastuksiin ja muuhun mukavaan. Siihen yhteen ja samaan alaan ja toimenkuvaanhan sitä silloin itsensä ja aikansa aika pitkälle rajoittaa, jos on täysiaikaisesti yhdessä ja samassa työssä.

Vierailija
22/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasta tulikin mieleen, etta pitaa jatkaa tyontekoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden juttujen perusteella ika moni tuntuu homehduttaneen aivonsa.

Ajattelua ja maailman tapahtumien seuraamista voi harrastaa kotonakin.

Vierailija
24/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lasteni kanssa ainakin kunnes he täyttävät 3 vuotta. Kyllä kaipaan töitä tai opiskeluja, mutta minulle se, että lapset saavat rauhassa kasvaa kotona äidin ja/tai isän kanssa on tärkeämpää. Kukin valitkoon oman tiensä.

Vierailija
25/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivenpi.

Vierailija
26/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja näiden juttujen perusteella ika moni tuntuu homehduttaneen aivonsa.

Ajattelua ja maailman tapahtumien seuraamista voi harrastaa kotonakin.

Taidat olla aika itsekäs ja egoistinen ihminen, jos kuvittelet että mielipiteilläsi muista ihmisistä on jotain merkitystä. Tervetuloa takaisin todellisuuteen. Olet tavan tallaaja kuten muutkin.

Vierailija
27/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ainakin sitä mieltä, että on kiva tietää, että lapset ovat rakastavassa hoidossa kotona, ruoka on pöydässä ja koti siisti. Ei ole mitään kiirettä, stressiä siitä kuka vie lapset ja mihin aikaan. Meidän mielestämme tämä elämä on paljon mukavampaa kuin se, että rahaa olisi vähän enemmän käytössä!piste.

Vierailija
28/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on perheen pää, kuten pitääkin:)

Vierailija
29/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän mielestämme tämä elämä on paljon mukavampaa kuin se, että rahaa olisi vähän enemmän käytössä!piste.

Korjaus: SINUN mielestäsi on mukavampaa. Oletko ajatellut, että ehkä miehesikin haluaisi viettää kiireetöntä elämää kotona? Olisitko valmis mahdollistamaan sen tekemällä perkuleesti töitä?

Mies

Vierailija
30/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny perus koulun ja siivoon ja kokkaan miehelle joka antaa mulle 100 e kuussa et saan ostaa henkkamaukalta kaikkee kivaa ja lapsetki viihtyy kotona ja se on niille parasta.

Joo ja perhe arvot on tosi tärkeit ja me ollaan tietysti naimisissa ja siis oikea PERHE . Työssä käyväthän ei voi olla aito perhe eikä ura ihmiset.

Töihin en haluu ikinä ja tehtailen lapsia niin kauna kun onnistuu ja sit jään eläkkeelle . Miehen on pakko antaa rahaa koska ollaan perhe tiimi ja mun työ paikka on kotona . Pihdata ei kannata koska mies voi mennä vieraisiin.

Enkä oo tyhmä tai sivistymätön.

Vierailija
31/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit olisi vetämässä alle kuukaudessa, jos mies heittäytyisi elätiksi.

Vierailija
32/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua viedä. se sano näin mulle.

Vierailija
33/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: SINUN mielestäsi on mukavampaa. Oletko ajatellut, että ehkä miehesikin haluaisi viettää kiireetöntä elämää kotona? Olisitko valmis mahdollistamaan sen tekemällä perkuleesti töitä?

Kummaltakin oli hajota pää. Mies kaipasi töihin eikä osannut keksiä itselleen mitään tekemistä vailla työyhteisöä. Oli aivan innoissaan kun viimein palasi töihin. Mutta onpa sekin sitten kokeiltu - ei tarvitse hänen ainakaan minulle väittää, etten olisi valmis mahdollistamaan.

Vierailija
34/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Vierailija
35/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 25v kahden lapsen äiti ja tarkoitus on pysyä kotona kunnes nuorin on 3v. taikka sitten tehdä se kolmas piakkoin. mitä sitten? minun valintani, ei ap:n tai kenenkään muunkaan.

Vierailija
36/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa, että sinunlaisesi ihmiset ovat lisääntyneet muutaman viime vuosikymmenen aikana. Sekin on tosiasia , että myös avioerot, pettäminen on lisääntynyt. Lapset voivat huonommin kuin koskaan ennen. Miettikää sitten sitä ahneet ja itsekkäät paukapäät, joiden ura on kaikki kaikessa. Ja itse voisin väittää, että töissä pääsin paljon helpommalla kuin kotona. Oli rauhaisat kahvi ja lounastauot. Niistä ei ole täällä kotona tietoakaan! Mutta minulle lapset ovat kaikki kaikessa. Heidän vuokseen teen aivan mitä tahansa. Lapset ovat suurin lahja mitä ihminen voi saada.

Ja erikseen ovat ne, joiden on PAKKO mennä rahallisesti töihin tai mielenterveydellisistä ym.

Vierailija
37/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Meidän mielestämme tämä elämä on paljon mukavampaa kuin se, että rahaa olisi vähän enemmän käytössä!piste.

Mies

kun taas minä nuorena ihmisenä halusin kouluun ja töihin. Meille toimi erinomaisesti.

Vierailija
38/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Valitettavaa, että sinunlaisesi ihmiset ovat lisääntyneet muutaman viime vuosikymmenen aikana. Sekin on tosiasia , että myös avioerot, pettäminen on lisääntynyt. Lapset voivat huonommin kuin koskaan ennen. Miettikää sitten sitä ahneet ja itsekkäät paukapäät, joiden ura on kaikki kaikessa.

Onko sinun miehesi myös ahne ja itsekäs paukapää, koska käy töissä? Ja oman leivän tienaaminen omalle perheelle on suurin syy lasten pahoinvointiin, avioeroihin ja pettämiseen? Omituista logiikkaa.

Ennen lapsille oli vielä vähemmän aikaa kuin nykyään: ok, ehkä naiset eivät rynnänneet jakkupuku päällä virastoihin, mutta vastaavasti tekivät aamusta iltaan peltotöitä, hoitivat eläimiä, tekivät ruokaa (itse alusta loppuun asti). Ei siinä ollut aikaa miettiä, saavatko kaikki seitsemän jälkeläistä nyt tarpeeksi huomiota ja läsnäoloa.

Monissa maissa elää erittäin vahva kotiäitiysinstituutio, esim Saksassa. Väitäkö, että näissä maissa ei ole nuorilla huumeongelmia, ihmiset eivät eroa eivätkä petä toisiaan, ja kaikilla on vaan niin ihanaa?

Vierailija
39/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen 25v kahden lapsen äiti ja tarkoitus on pysyä kotona kunnes nuorin on 3v. taikka sitten tehdä se kolmas piakkoin. mitä sitten? minun valintani, ei ap:n tai kenenkään muunkaan.

Ai SINUN valinta? Ei siis sinun ja miehesi, teidän perheen valita?

Vierailija
40/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suu vaahdossa kerrotaan, kuinka lapset syntyi eikä ehtinyt opiskella tai tehdä työtä päivääkään. Sitten väitetään kokemuksen rintaäänellä että " kyllä minä töissä pääsin helpommalla" tai " silloin kun elätin miestäni ja hän oli kotona..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan