Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä pesii niin paljon kouluttamattomia pikkuvaimoja, joilla ei ole

Vierailija
31.03.2006 |

kunnianhimoa kuin kotitöihin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamaton kylläkin mutta aikaa on jäljellä huimasti kouluttautua loppuun ja keskittyä töihin sen jälkeen kun on lapset jo pukattu :)

Vierailija
2/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole itse huomannut tätä rupusakkitasoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa kotitöissä on?

Vierailija
4/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä vaan on erilainen tärkeysjärjestys kuin sinulla..?

Vierailija
5/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhöni johon en ole saanut minkäänlaista koulutusta, en voisi sanoa ettei minulla olisi minkäänlaista kunnianhimoa tai tavoitteita. ELÄMÄÄ ON TYÖ- JA KOTIELÄMÄN ULKOPUOLELLAKIN!

Vierailija
6/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah niin organisointikykyisiä mameja, jotka vuosia himassa:DDDDDDDDDD

Vierailija
7/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa väkimäärää, kun ei muuta osaa.

Vierailija
8/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa ottavat mielellään :)

Enkä nyt viittis 4kk boitsua hoitoon laittaa? ;)

Vierailija
9/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianhimoton olen ollut aina. Elämässä on aina kiinnostanut saada oma perhe, työelämä ei ole kiinnostanut, muutoin kuin pakollisessa mielessä. Olen entinen koulukiusattu, josta syystä kouluttautuminen tuntuu vaikealta, sillä yllätyksekseni törmäsin koulukiusaamiseen myös aikuisiällä. Nyt se jatkuu työpaikkakiusaamisena mutta perheeni vuoksi jaksan.

Kaikilla ei vaan ole kunnianhimoa, ei sille mitään mahda. En koe pätemisen tarvetta ammatin kautta. Saa halveksia ihan vapaasti. Itse en kuitenkaan halveksi ketään. Tämä on minun elämäni ja olen onnellinen helpossa, vastuuttomassa työssä. Työ ei anna minulle muuta kuin rahaa elättää perhettäni ja se riittää. Joillekin se todella riittää.

Kukapa nämä vähäpätöiset hommat tekisi jos ei meitä kunnianhimottomia olisi? Minä saan palkinnoksi huumoria töissä. Mikään ei ole koomisempaa kuin keskustella jonkun akateemisen kanssa joka katsoo avoimesti nenän varttaan pitkin, kun kuvittelee että kouluttamattomuus on yhtä kuin tietämättömyys ja tyhmyys. Eivät ymmärrä että mikään ei estä minua sivistämästä itseäni kotosalla lehtiä ja kirjoja lukemalla, uutisia seuraamalla. Ne ovat kaikille vapaasti saatavilla, ilmaiseksikin.

Vierailija
10/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kysymys siitä, että itse ehdottomasti haluaisin olla kotona, vaan siitä, että haluan lasten voivan olla kotona, edes siihen 3-vuotiaaseen asti. Kyllä ne sitten myöhemmin kerkiävät päiväkotiin ja kouluun jne. Silloin kun ovat pieniä, saavat olla äidin kanssa ja mahdollisimman paljon myös isän.

Vierailija
11/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että jaksaa kiinnostua opiskelusta vielä tarkoita sitä, että työntekokin innostaisi.

Vierailija
12/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä ole kysymys siitä, että itse ehdottomasti haluaisin olla kotona, vaan siitä, että haluan lasten voivan olla kotona, edes siihen 3-vuotiaaseen asti. Kyllä ne sitten myöhemmin kerkiävät päiväkotiin ja kouluun jne. Silloin kun ovat pieniä, saavat olla äidin kanssa ja mahdollisimman paljon myös isän.

työntekijä tai orja. Tai noh, sehän se on patriarkaalisen ydinperheen malli.

Vierailija
13/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykää rinkilöistä joten teen niitä ja simaa se haluu myös.

Vierailija
14/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista perspektiiviä kodinulkopuoliseen maailmaan, ja ilmeisesti ei tule paljoa uutisiakaan katsottua eikä lehtiä luettua Seiskaa lukuunottamatta. Ulkomaalaisia ja koiria vihataan yli kaiken. Mies on hyvä mies, kunhan on yhteinen tili sen kanssa eikä se vedä turpaan eikä jää ainakaan kiinni pettämisestä.

Vierailija
15/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei minkäänlaista perspektiiviä kodinulkopuoliseen maailmaan, ja ilmeisesti ei tule paljoa uutisiakaan katsottua eikä lehtiä luettua Seiskaa lukuunottamatta. Ulkomaalaisia ja koiria vihataan yli kaiken. Mies on hyvä mies, kunhan on yhteinen tili sen kanssa eikä se vedä turpaan eikä jää ainakaan kiinni pettämisestä.

Tasa-arvoisempia pareja ovat duunari-pariskunnat, eivätkä suinkaan vanhoilliset porvaris-pariskunnat.

Vierailija
16/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies tykää rinkilöistä joten teen niitä ja simaa se haluu myös.

Toki he ovatkin silloin, jos kutsun heitä kylään. Silloin mietin kuka söi mitäkin mieluiten.

Vierailija
17/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ikinä sitten haluaa, mutta tämä on totuus.

Vierailija
18/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan? Anna ihmisten elää miten itse ovat valinneet.

Vierailija
19/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/51 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän