Meneekö teillä muillakin pariskunnilla lomat aina tappeluksi?
Ärsyttää, kun aina tulee riitaa ihan ihme asioista. Sanon, teen tai käyttäydyn millä tavalla tahansa, niin lopputulos on riita. En tajua. Älytöntä lähteä reissuun tappelemaan.
Kommentit (22)
Edellisessä liitossa alkoi loppupuolella mennä näin. Mies tykkäsi, että lomilla pitää päästä reissuun. Reissussa ollessa oli koko ajan jotenkin kummallinen: ei suostunut ottamaan kantaa siihen, mitä milloinkin tehdään tai mitä haluaisi. Mun piti sitten tehdä päätökset, ja sen jälkeen mies antoi käytöksellään ymmärtää, jos ratkaisuni oli ollut hänen mielestään väärä. Jos mainitsin asiasta tai pyysin seuraavalla kerralla kertomaan mielipiteensä -> riita ja mökötys.
Olen tosin kärsivällinen ihminen, mutta lopulta yksinkertaisesti kieltäydyin matkustamasta hänen kanssaan mihinkään. Ero ei tullut suoranaisesti tämän takia, mutta tuo reissuissa ilmenevä käyttäytymistapa (ajatuksia pitäisi lukea, muuten suuttuu) vaikutti kyllä pitkälti.
Kirjoitin 2 eri tilanteesta: jos olemme eri seurueen (3 pariskuntaa) kanssa reissussa jaetaan lasku 3:lla. Äärimmäisen helppoa. Tämänkertainen seurue halusi sentilleen omat kulunsa mutta unohtivat laskea mukaan osuutensa ruokajuomista > jäi aina meille maksettavaksi.
Ulkomailla on isossa seurueessa hankala ruveta pyytämään jokaiselle omaa laskua kun saattaa olla että 1 perheenjäsen istuu pöydän toisessa päässä. Selitä siinä sitten että mun ruoka, tuo lapsi tuolla keskellä ja mies toisessa päässä pöytää ja kiitos vielä saisinko x osan pullon hinnasta? Ei jaksa.