Miksi tuot lapsesi sikailemaan toisten häihin?
Olen työni puolesta usein häissä. Joka kerta ihmetyttää, että miksi ihmiset tuovat mukanansa lapset jotka eivät osaa käyttäytyä? Usein jo ennen alkumaljaa joku kakara ulvoo ja kiukuttelee. Puheita ei kuule kun joku huutaa. Vaaratilanteita syntyy, kun lapset juoksevat päättömänä ympäri juhlatilaa. Vauvat on erittäin ok ottaa mukaan, mutta nämä leikki-ikäiset. Toki on kivojakin lapsia, mutta isoin osa ei todellakaan kuulu juhliin mukaan. Jos menen itse naimisiin, lapsia ei kutsuta.
Kommentit (25)
En tuo, kun en viitsi lähteä mihinkään juhliin. Huomattavasti mukavampi viettää vähäinen vapaa-aika kotona tai mökillä.
Siskon hautajaiasetkin jätin välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanotaan, että lapsissa on tulevaisuus, mutta silti olen sitä mieltä, että ne ovat yhteiskunnan syöpä!
Täällä on tosi sairaita ihmisiä. Kuten tuonkin kirjoittaja. Ei ole lääkitys kohdallaan.
Häissä sallittua käyttäytymistä: kännäys, örvellys, oksentaminen boolimaljaan/lattialle/ruokapöydässä /portaisiin/lämpöpatterin taakse. Juoksentelu alasti järveen. Laulaminen humalassa porukalla pelkissä kalsareissa. Sammuminen hassunhauskoihin paikkoihin. Pöhköt seuraleikit kännissä. Tanssiin haku ja kähmiminen kännissä. Nyrkkitappelu, paini, mökötys, riitely, v***lu toisen suvun alkukantaisuudesta. Kännissä autolla lähtö juhlista. Kiellettyä: lasten kiljahdus.
Vierailija kirjoitti:
Häissä sallittua käyttäytymistä: kännäys, örvellys, oksentaminen boolimaljaan/lattialle/ruokapöydässä /portaisiin/lämpöpatterin taakse. Juoksentelu alasti järveen. Laulaminen humalassa porukalla pelkissä kalsareissa. Sammuminen hassunhauskoihin paikkoihin. Pöhköt seuraleikit kännissä. Tanssiin haku ja kähmiminen kännissä. Nyrkkitappelu, paini, mökötys, riitely, v***lu toisen suvun alkukantaisuudesta. Kännissä autolla lähtö juhlista. Kiellettyä: lasten kiljahdus.
No jos sinun ystäväsi ja sukulaisesi käyttäytyvät noin, niin älä yleistä sitä muiden järjestämiin häihin.
Miksi mennä naimisiin ja kutsua lapsetkin jos ei halua?