Laittakaa laihdutusohjeita jotka tiedätte
Eli siis olen jumissa painoni kanssa. Ylipainoa 6-10 kg.
Ongelma on vatsamakkarat. Laihduin kun olin töissä, jossa piti liikkua. Aluksi paino putosi, mutta sitten stressitaso nousi ja myös paino.
Väitetään, että liikunta ei laihduta yksin, mutta minulla se toimi. Ruokavaliota en muuttanut.
Yritän syödä terveellisesti, mutta nähtävästi syön liikaa...leipä on ongelma.
Voisiko joku antaa vinkin miten saada potkua laihdutukseen?
Kommentit (36)
lisäys. Kävelen viikossa 20-30 km. Mutta mitään ei ruokaan auta.
On vain yksi mahdollisuus. Syö vähemmän kuin kulututat.
Todettu toimivaksi miljoonion ihmiskokein erilaisilla "leireillä".
Laita osoite! Lähetän tilinumeroni, johon voit maksaa? Haluatko ihmelaitteita, ihmeohjeita vai ihmelääkkeitä?
Ap. Mietin, että nostaako tuo leipä insuliinirason korkeaksi...syön ruisleipää.
Auttaisiko joku luontaistuote tasaamaan insuliinin heittelyn...
Jätän leivän pois niin katsotaan mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
On ihan totta. Tosin onko sulla keinoa, miten syömisen vähentäminen onnistuu parhaiten? Itsekuri ei ole toimiva keino.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mietin, että nostaako tuo leipä insuliinirason korkeaksi...syön ruisleipää.
Auttaisiko joku luontaistuote tasaamaan insuliinin heittelyn...
Jätän leivän pois niin katsotaan mitä tapahtuu.
Leipä nostaa verensokeria nopeasti, leivän laadulla ei ole väliä.
Luontaistuotteista ei ole apua, vaan sellaisesta ravinnosta, joka pitää verensokerin tasaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan totta. Tosin onko sulla keinoa, miten syömisen vähentäminen onnistuu parhaiten? Itsekuri ei ole toimiva keino.
Ulkoista ruuan annostelu. Eli syöt vain sen mitä annostelija määrää.
Vatsalihaksia voi kiinteyttää, kokeile myös selinmakuulla nosta lantiota. Liikunta ei saisi olla liian rankkaa, joskus kävelin 8 km lenkkejä päivittäin, en laihtunut koska aina oli kiljuva nälkä kotiin palattuani.
Pyri syömään säännöllisesti, ei enää klo 18 jälkeen, vain kunnon ruokaa, ei leipää.
Parantavassa valokuvassa on voimaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita osoite! Lähetän tilinumeroni, johon voit maksaa? Haluatko ihmelaitteita, ihmeohjeita vai ihmelääkkeitä?
Ap. Mene sinä haukkumaan läskejä jonnekin toiseen ketjuun.
Kysyn ihan asiallisesti laihdutusohjeita. Pitääkö heti alkaa vittuilla?
Turha jauhaa paskaa, sitä saa mitä tilaa. Kaikki on turhaa jos syö enemmän kuin kuluttaa.
Anoppi on narsisti ja haluaa olla vielä hottis ja hoikka 75-vuotiaana. Hän myös haukkuu kaikkia ylipainoisia ihan omaksi ilokseen...
Pojan tuttava käy punttiksella ihailemassa itseään ja käyttää sellaisia ohuita paitoja, jossa lihakset näkyvät. Haukkuu kaikki kavereitaan läskiksi. Yhtä kivaa poikiakin joka on todella symppis ja normaalipainoinen.
Syö vähemmän kuin kulutat! Liiku enemmän! On tepsinyt minulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuan vähentäminen onnistuu vain, jos se tapahtuu omasta valinnasta, ei ulkopuolisen valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän kuin kulutat! Liiku enemmän! On tepsinyt minulla!
Tätä mantraa jaksetaan jauhaa, mutta keinoa syömisen vähentämiseen ei ole kellään antaa.
Pienensin hieman annoskokoa. Klo 17 syön ruuan ja sen jälkeen vain juon. Paitsi jos olen ollut 1,5tunnin lenkillä, sen jälkeen syön voileivän. Itse en pysty olemaan ilman leipää, kolme ruisleivän viipaletta menee päivässä. Enkä kyllä jaksaisi lenkkeillä ilman leipää, kokeillut olen sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuan vähentäminen onnistuu vain, jos se tapahtuu omasta valinnasta, ei ulkopuolisen valinnasta.
Et sitten hiffannut ;-( Siis oma valinta on ollut ruuan vähentäminen. "Annostelija" vain auttaa toteutuksessa.
Jos et leipää onnistu jättämään, osta niin pienissä pusseissa että per päivä saat vain palan tai pari. Osta pienempiä pakkauksia muidenkin ruokien kohdalla joista valmistat ruokasi, ettei kerralla tule tehtyä ja syötyä liikaa.
Leipä on yksi parhaista ruoka-aineista. Siitä vouhkaaminen on järjetöntä.
Sokeri ja kotimaiset viljat pois niin vyötärö kapenee ja psino laskee.
Jätä se leipä nyt aluksi pois.