Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli ovellemme valittamaan metelistä viime yönä - mies hiljensi naapurin repimällä puhelinluettelon sen edessä

Vierailija
09.07.2017 |

Oli sellainen voimannäyte, että ei voinut naapurin nillittäjäukko muuta kuin pyytää nöyrästi anteeksi ja painua kotiinsa korvatulppia etsimään. Se tuli tossa äsken mua roskakatoksen edessä vastaan ja piti katseen koko ajan maassa kuin alistunut koiranpentu. Nyt teen mun miehelle ison aamiaisen, se on sen ansainnut!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstavat vai apina? mä tiiän, apina, öhöhöhö

ei noilla lahjoilla kyllä käytöstapoja oppisikaan

Vierailija
42/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolla käytöksellä tullaan tänne vielä kehuskelemaan! Tyypillinen suomalaisjuntti,ei pysty sanomaan,että voi,anteeksi,ollaan hiljempaa! Naapurilla on täysi oikeus yöuniinsa,siis keitä sinä ja ääliö äijäsi luulette olevanne? Ette osaa edes hävetä,mokomat moukat. Luojan kiitos ette ole minun naapureitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko rodultanne jotain puoliapinoita kun keskustelu ei onnistu vaan konflikti pitää ratkaistanoin primitiivisesti voimannäytöllä? Eläimethän tekee tuollaista.

tai ehkä pohjoiskorealaisia

Vierailija
44/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä meteliä vai valittiko naapuri turhasta?

Karaokea laulettiin. Mies oli juuri tulkitsemassa Eye Of The Tigeria, kun naapuri tuli ruikuttamaan. Siksi se varmaan lopettikin naapurin vierailun lyhyeen käsimuskelishowllansa eikä jäänyt selittelemään mitään. Oli kiire päästä vetämään biisi loppuun.

Ap

Puhelinluettelon repimiseen käytetään kyllä pääasiassa selkälihaksia. 

Vierailija
45/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menitkö sinä AP halpaan? Heiluiko peitto yöllä kun luulit että sulla on "The MAN"?

Ovela mies sulla, täytyy myöntää. Ties vaikka olisivat sopinee naapurin kanssa tästä pienestä "konfliktista".

;-D

Heilui, yhden kerran. Se on niin nopeakin. Tuikku ja ruikku, tosi mies.

Vierailija
46/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan teidän metelistä voi ilmoittaa isännöitsijälle jolle teidän mies voi sitten repiä toisen puhelinluettelon.

Vierailija
47/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi se hyppykierrepotkumies :D

Vierailija
48/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää pihapuitten potkimisjuttu on? Haluaisin lukea? Jos ei linkkiä niin voiko joku kertoa?

Vierailija
49/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas,kaljupäinen,tatuoitu jännämies näytti että saatana bileet on nyt ja jatkuu juuri niin kauan kuin hän määrää piste. Ja luolamiehen mörähdys vielä päälle... :D

Mitä väliä niillä lapsiperheiden pikkusilla on , jännät rulettaa ja asenne on rock !

Vierailija
50/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysi puhelinluettelon?

Eteisen lipastosta. Meillä on parit puhelinluettelot siellä sen varalle, jos aurinkomyrsky tuhoaa kaikki satelliitit ja netti ei enää toimi.

Ap

Awwwwwwwwwww

Vierailija
51/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisitte meidän naapurissa, ja känniörveltäisitte yöt pitkät, niin voin vakuuttaa, että siinä vaiheessa kun minä repisin pelihihani, niin ukkos pyykis ripulipaskansa sillä puhelinluettelolla, ja sinä ämmä olisit kans sellasessa järjestyksessä ettet uskoskaan.

t. akka jonka yöunia känniääliöt häiritse

Vierailija
52/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies yrittäs riekkua tolla tavalla, panisin sen ojennukseen. Opeta ukkos tavoille, ap.

t. Tosinainen

Vierailija
53/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla..uuuu. käyn kuumana jo ajatuksesta että moisen pedon onnistuisin mäkin vielä nappaamaan

Vierailija
54/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tostahan saisi hyvän seksileikin, mies voisi repiä niitä luetteloita myös sängyssä. Ja ap ulvoisi niin, että pääsisitte tekin käsittelyyn taloyhtiön hallituksen kokoukseen. :D

Vierailija
55/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sellainen voimannäyte, että ei voinut naapurin nillittäjäukko muuta kuin pyytää nöyrästi anteeksi ja painua kotiinsa korvatulppia etsimään. Se tuli tossa äsken mua roskakatoksen edessä vastaan ja piti katseen koko ajan maassa kuin alistunut koiranpentu. Nyt teen mun miehelle ison aamiaisen, se on sen ansainnut!

Mitä palasinko mä 80 luvulle? Onko jollain vielä puhelinluettelo? Mitä vittua te niillä teette? Eikö teilä oo vara ostaa paska paperia vai TÄH?

Vierailija
56/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää pihapuitten potkimisjuttu on? Haluaisin lukea? Jos ei linkkiä niin voiko joku kertoa?

En sitä originaalia tähän hätään löytänyt, jossa ninjakaratekierrepotkuilla takapihan koivuun, peloteltiin naapuria (tai jotain sinnepäin), mutta sitä samaa sarjaahan on usempiakin aloituksia. Tässä niistä yksi: http://www.vauva.fi/keskustelu/2842133/mies-veteli-painavia-alakoukkuja…

.

Vierailija
57/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sitä originaalia tähän hätään löytänyt, jossa ninjakaratekierrepotkuilla takapihan koivuun, peloteltiin naapuria (tai jotain sinnepäin), mutta sitä samaa sarjaahan on usempiakin aloituksia. Tässä niistä yksi: http://www.vauva.fi/keskustelu/2842133/mies-veteli-painavia-alakoukkuja…

.

Naapurin nimi on ilmeisesti Johan.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2482270/naapurin_kanssa_riitaa_potkunyrk…

http://www.vauva.fi/keskustelu/2647333/johan_hiljeni_kun_mies_veti_kier…

http://www.vauva.fi/keskustelu/2597764/johan_leirintaalueen_saunalla_hi…

Vierailija
58/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia tapauksia varten kannattaa aina soittaa poliisi, eikä itse mennä kuikuilemaan kenenkään häiriöntuottajien ovelle. irl

Ai että poliisit soittaa? Tämä ap:n mieshän on alfauros, mies joka tekee niinkuin tahtoo, eikä niinkuin tahdotaan. Vain hiirulaiset soittaa tällaisesta poliiseille

Vierailija
59/59 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, jollain on vielä puhelinluetteloitakin pölyä keräämässä. Hyvä sälli, nyt ei tarvitse enää siirrellä turhaan paikasta toiseen pölyttyneenä. Kai se konttasi lattialla siivoamassa jälkensä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme