Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiskymppinen vastaa teille, nuoret

Vierailija
31.03.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kyllähän täällä saavat kaikenikäiset olla. Sitä en siis tarkoittanut. Ihan vaan kiinnostaa.

Vierailija
2/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v juhlat juhlittu alkuvuodesta. Kolme lasta, kaksi reilusti yli 20v, nuorin vähän alle. Ei vielä lastenlapsia. Naimisissa 28v, yhdessä 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille tuntuu noin 28v naimisissa olleena tämän päivän suunatus, jossa ei välttämättä ehditä edes vuotta olla naimisissa, ennenkuin jo erotaan? Millainen parisuhde sinulla mielestäsi on?

Vierailija
4/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas...tällaisia palstojahan ei ennen ollut ja tuntuu, että täällä eletään joskus vähän epärealistisessakin maailmassa ja ihmeen paljon nuorilla perheenäideillä on aikaa täällä istua.

Uusavuttomuus tulee työssä usein esille ja tietynlainen elämänodotusten epärealistisuus. Kuitenkin on paljon hyvin valveutuneita ja fiksuja ja mukavia perheitä myös.

Vierailija
5/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni luovutetaan liian helpolla nykyisin ja mennään vähän kokeeksikin naimisiin tyyliin " katsotaan, onnistuuko" tai koska halutaan kokea HÄÄT, ei arkiavioliittoa sen jälkeen.

Minulla on hyvä mies ja liitto. Ei täydellistä ole mikään, mutta olen tyytyväinen.

Vierailija
6/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä palsta kiinnostaa, ei tarvitse olla nuori ja äitiyslomalla tai kotiäiti!

Halaukset sulle!

Vierailija
7/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin sinulle.

Vierailija
8/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sellainen " neuvolantäti" .

Vierailija
9/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joistain naisista tulee niin katkeria ja pahansuopia ikääntyessään?

Tulen aina silloin iloiseksi, kun tapaan jonkun PIRTEÄN iäkkäämmän naishenkilön. Liikaa tulee vastaan vaan yrmeitä tätejä

Vierailija
10/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vaihdevuodet ovat aika yrmeä ikäkausi, tulee murrosikä mieleen. Muuten en tiedä, ehkä elämän kolhut painavat monia.

Vierailija
11/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on sinua 4 vuotta vanhempi, itse olen 26 ja minulla on 3 lasta.. =) Että neuvolantätien luona poikkeillaan aina silloin tällöin, meillä on kyllä aina ollut mukavia neuvolatätejä, ei yrmyjä.. Koetko itse, että sinulla on tarpeeksi aikaa asiakkaillesi, vai joudutko säästötoimenpiteiden takia vetämään liukuhihnalinjaa?

t 6&9

Vierailija
12/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet nyt erilainen kuin 30 vuotta sitten?

Vierailija
13/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jo lastenlapsia ja eiköhän niitä toivottavasti lähivuosina tulekin.

Aikaa asiakkaille ei ole koskaan liikaa, mutta ei nyt liian vähänkään. Pystyn tarvitsijoille järjestämään pitemmän käynnin.

Vierailija
14/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi ja raihnaisempi ja lihavampi ja elämää kokeneempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi