Viiskymppinen vastaa teille, nuoret
Kommentit (14)
50v juhlat juhlittu alkuvuodesta. Kolme lasta, kaksi reilusti yli 20v, nuorin vähän alle. Ei vielä lastenlapsia. Naimisissa 28v, yhdessä 30v.
Mille tuntuu noin 28v naimisissa olleena tämän päivän suunatus, jossa ei välttämättä ehditä edes vuotta olla naimisissa, ennenkuin jo erotaan? Millainen parisuhde sinulla mielestäsi on?
Jaahas...tällaisia palstojahan ei ennen ollut ja tuntuu, että täällä eletään joskus vähän epärealistisessakin maailmassa ja ihmeen paljon nuorilla perheenäideillä on aikaa täällä istua.
Uusavuttomuus tulee työssä usein esille ja tietynlainen elämänodotusten epärealistisuus. Kuitenkin on paljon hyvin valveutuneita ja fiksuja ja mukavia perheitä myös.
Mielestäni luovutetaan liian helpolla nykyisin ja mennään vähän kokeeksikin naimisiin tyyliin " katsotaan, onnistuuko" tai koska halutaan kokea HÄÄT, ei arkiavioliittoa sen jälkeen.
Minulla on hyvä mies ja liitto. Ei täydellistä ole mikään, mutta olen tyytyväinen.
Ja tämä palsta kiinnostaa, ei tarvitse olla nuori ja äitiyslomalla tai kotiäiti!
Halaukset sulle!
No olen sellainen " neuvolantäti" .
miksi joistain naisista tulee niin katkeria ja pahansuopia ikääntyessään?
Tulen aina silloin iloiseksi, kun tapaan jonkun PIRTEÄN iäkkäämmän naishenkilön. Liikaa tulee vastaan vaan yrmeitä tätejä
Ainakin vaihdevuodet ovat aika yrmeä ikäkausi, tulee murrosikä mieleen. Muuten en tiedä, ehkä elämän kolhut painavat monia.
Äitini on sinua 4 vuotta vanhempi, itse olen 26 ja minulla on 3 lasta.. =) Että neuvolantätien luona poikkeillaan aina silloin tällöin, meillä on kyllä aina ollut mukavia neuvolatätejä, ei yrmyjä.. Koetko itse, että sinulla on tarpeeksi aikaa asiakkaillesi, vai joudutko säästötoimenpiteiden takia vetämään liukuhihnalinjaa?
t 6&9
Millä tavalla olet nyt erilainen kuin 30 vuotta sitten?
Haluaisin jo lastenlapsia ja eiköhän niitä toivottavasti lähivuosina tulekin.
Aikaa asiakkaille ei ole koskaan liikaa, mutta ei nyt liian vähänkään. Pystyn tarvitsijoille järjestämään pitemmän käynnin.
Vanhempi ja raihnaisempi ja lihavampi ja elämää kokeneempi.
Toki kyllähän täällä saavat kaikenikäiset olla. Sitä en siis tarkoittanut. Ihan vaan kiinnostaa.