Mulkun koot perheen miehillä?
Minkä ikäsenä teillä alko mulkku kasvamaan ja minkä ikäsenä mulkku oli täydessä mitassa .
Onko myös niin, että jos isällä on iso mulkku niin on myös pojalla? Onko veljeksillä eroa?
Minkä pitunen mulkku on lepomitassa ja erektiossa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Meillä isällä on perus 20/4,5. Minulla ja vanhemmalla veljelläni on molemmilla lähes täsmälleen saman kokoiset eli 24/5,5. Totta taitaa olla sanonta "Pojasta polvi paranee!". Eikä tunnu koskevan vain polvia ;)
Olet oikein käynyt isänkin kullin mittaamassa. Ei hyvää päivää taas. Mieti vähän ensin, ennen kuin kirjoitat.
Koko ja kaljuus peritään äidin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Koko ja kaljuus peritään äidin puolelta.
T. Esa Laiho.
Vierailija kirjoitti:
Meillä isällä on perus 20/4,5. Minulla ja vanhemmalla veljelläni on molemmilla lähes täsmälleen saman kokoiset eli 24/5,5. Totta taitaa olla sanonta "Pojasta polvi paranee!". Eikä tunnu koskevan vain polvia ;)
Mittasitko samalla iskän pippelin kun pesit terskan alta saippualla? Veljen kullin koko selvisi kun ujutti sun peräaukkoon ja mittasitte ruskean rajan varresta :D
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäsenä teillä alko mulkku kasvamaan ja minkä ikäsenä mulkku oli täydessä mitassa .
Onko myös niin, että jos isällä on iso mulkku niin on myös pojalla? Onko veljeksillä eroa?Minkä pitunen mulkku on lepomitassa ja erektiossa?
Mikä ihmeen mulkun alimitta-pelko pojilla on? Olkaa tyytyväisiä mulkkuihin ja lisääntykää.