Ehdottakaa hyväpalkkaisia töitä joissa lyhyt koulutus ja mieluiten mahdollisimman yksinäistä työtä!
Kommentit (23)
Sijoittaja, ei pakollista koulutusta ja ansiot osaavalle huippuluokkaa.
Koodaaminen on hyvä jos on peruslahjat siihen. Minulla loppuu äly kesken.
Datanomi. Opistotutkinto, taitaa olla peruskoulupohjaisena 3 v ja yo-pohjaisena 2 v. Varmaan koodaajana kovaa valuuttaa. Koodaajaksi on myöskin lyhyempiä ja tiiviimpiä ammattikursseja, käy kysymässä työkkäristä tai hae Googlella.
Kirjanpitäjä. Koulutusaikaan nähden hyvä palkka, johtuu varmaan siitä, että se on kuitenkin tärkeä toiminto yrityksessä. Voi perustaa yrityksenkin. Olen työtön ja olen katsellut töitä niin on usein kp paikkoja vapaana. Ajatellut itsekin päivittää jossain taitojani ja yrittää duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Metsäkoneen kuljettaja
nO EI.
Laivasiivooja. Ylipäänsä työt laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Kirjanpitäjä. Koulutusaikaan nähden hyvä palkka, johtuu varmaan siitä, että se on kuitenkin tärkeä toiminto yrityksessä. Voi perustaa yrityksenkin. Olen työtön ja olen katsellut töitä niin on usein kp paikkoja vapaana. Ajatellut itsekin päivittää jossain taitojani ja yrittää duuniin.
Tämä ei tosin nykypäivänä ole mitenkään yksinäistä työtä. Yrittäjien kanssa keskustelua paljon. Pakollista koulutusta ei varsinaisesti ole, mutta useampi vuosi menee että teoriaopinnoista "oikeaksi" kirjanpitäjäksi tulee. Tietenkin jos asiakkaat ovat jotain Pentin mutterin kiristys Oy:tä ja palveluna vain lakisääteiset ilmoitukset verottajalle, niin helpolla pääsee.
Veturinkuljettaja minäkin sanoisin.
haluan myös tietää!!!!!!