Vierailija

Kerropa rehellisesti, miksi et paina sydäntä tai tykkäysnappia, kun julkaisen selfien?

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (9)

Vierailija

Koska minua ei totta puhuen kiinnosta facessa mikään muu kuin se, että siellä voin olla ryhmäkeskusteluissa ja lähettää ilmaisia viestejä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska minua ei totta puhuen kiinnosta facessa mikään muu kuin se, että siellä voin olla ryhmäkeskusteluissa ja lähettää ilmaisia viestejä. 

Julkaiseeko joku kääpä oikeasti Facessa selfieitä? Hirveää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska selfiet on tylsiä. Toki jos kuvatekstissä on joku asia/uutinen, niin sitten saatan tykätäkin.

Vierailija

Mikset heruta persettä enemmän? Näitä perus joo oon lähdössä töihin selfietä kyllä löytyy.

Vierailija

Koska minusta on vähän kummallista, jos joku julkaisee jatkuvasti kuvia omasta naamastaan. Tai siis omasta mielestään kuvia päivänsä kulusta ja kaikesta kivasta niin, että se oma naama kuitenkin mollottaa jokaisessa kuvassa. Tuntuu jotenkin kamalan pakkomielteiseltä, varmaan paha olla sellaisella ihmisellä itselläänkin, joka päivästä toiseen ajattelee vain omaa ulkonäköään ja sitä, tykkäävätkö muut siitä vai miksi tuo yksi tietty ei tykkää, miksi ei tullut sydäntä vaan pelkkä tykkäys jne...

Vierailija

Koska sä otat melkein identtisiä selfiekuvia. Ja näytät aika hirveelle niissä kaikissa. Kyllä syn töpselinokkas on nähty jo niin monta kertaa, että riittäis jo.

Vierailija

Ap on vissiin joku huono itsetuntoinen teini:) kyllä. Iistä tykätään, elä huoli!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska sä otat melkein identtisiä selfiekuvia. Ja näytät aika hirveelle niissä kaikissa. Kyllä syn töpselinokkas on nähty jo niin monta kertaa, että riittäis jo.

Kuulostat aika tympeeltä ihmiseltä.

Ei nyt tää mene välttämättä sulle täysin mutta mistä sinä tiedät onko ne kuvat joita ottaa "selfieitä."

Mitä tulee tuohon toisten ulkonäköön littyviin kommentointiin niin oletkos
katsonut itse minkä näköinen olet? Minullakin "kaveri listalla" paljon tyyppejä jotka ei kyllä

ole kuvissaan mitään edustavia mutta minä osaan kyllä pitää suuni kiinni. Minua ei aikuisena niin paljon kiinnosta miltä toiset näyttää. Minusta se on muuten vielä typerämpää ettei päivitä ikinä profiilikuvaansa. Tyypit varmaan luulevat että se on niin hieno ja täydellinen että se yksi vituillaan oleva profiilikuva on parasta ikinä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.