Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies heitti todella sopimattoman vitsin lapsen ruokaillessa! Suuttuisitko tästä?

Vierailija
08.07.2017 |

Olin ruokapöydässä meidän 10kk pojan kanssa ja syötin hänelle sitä punaposki-nimistä marjasosetta.
Mies tulee siihen sitten että: "Jaakko (lapsen nimi muutettu) ottaa punaposkee ja äiti ottaa kohta munaa poskee!"
Että sellanen loru. Millon noi kakslahkeiset kasvaa aikuisiks? Ei tollasta vaan tulla sanomaan. Varsinkaan kun lapsi istuu siinä vieressä! Tiedän ettei ymmärrä, mutta silti.
Mä suutuin ja aion kyllä olla suuttuneena kunnes saan anteeksipyynnön. Huh toivottavasti ymmärtää mitä teki...
😒😒

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua moinen olisi naurattanut, olisin liponut huulia ja tehnyt muutaman suihinottoeleen.

Lapsi niin pieni ettei ymmärrä niin mitä väliä. Parisuhdetta pitää hoitaa myös sitä seksuaalista puolta. Enpä ihmettele että monilla seksielämä on kuihtunut lastensaannin jälkeen olemattomiin kun ollaan noin ahdasmielisiä. Relatkaa ja löysätkää piponnyörejä.

Jostain syystä en halua yhdistää lasta osaksi seksuaalista kokemustani. Parisuhteen seksuaalinen puoli ei kuulu lapsen ruokapöytään.

Mietin ihan samaa! Siis eihän kukaan ala ruokapöydässä lapsen läsnäollessa lipomaan ja esittämään jotain pantomiimisuikkareita??

Luoja sua auttakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme