Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa joka on saanut vapautuksen armeijasta?
Itse olen saanut c-paperit sokeritaudin takia ja jotenkin tuntuu ettei naisilta heru ymmärrystä =(
mies 1994
Kommentit (43)
En voisi. Sanon kyllä aina naamatusten, että sillä ei ole väliä, mutta kun asia tulee ilmi, niin vähennän automaattisesti yhteydenpitoa. Sori vaan, "miehet".
En voisi. Sanon kyllä aina naamatusten, että sillä ei ole väliä, mutta kun asia tulee ilmi, niin vähennän automaattisesti yhteydenpitoa. Sori vaan, "miehet".
Toki, jos ajatusmaailmat kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Enpä muuten tiedä yhdestäkään exästäni (7 kpl) onko armeijaa suoritettu...
Rentut ja luuserit on sun juttusi?
Mun miesystävä ei ole suorittanut armejaa loppuu eikä koko juttu liity meidän parisuhteeseen onko vai eikö
Jos mies on mieluinen, on yksi ja sama, onko armeija käyty vai ei.
Ei sinäkään valinnut sairautesi ja armeijan välillä.
Teloin nuorempana polveni urheiluharrastuksen parissa. Lääkäri sanoi että jos en halua koskaan kävellä normaalisti, olen hyvä ja menen armeijaan. Sain siis vapautuksen. Olen siis paska ja ei-miehinen mies kun halusin säilyttää terveyteni?
Miksi ei? En katso miehessä sitä onko tyyppi suorittanut armeijan vaan sitä millanen henkilö hän on. Esim treffeillä ei tulis edes mieleen kysyä koko armeijasta. Eipä vois vähempää kiinnostaa joku armeijan käynti/käymättömyys.
Tottakai. Eksä sai c-paperit epilepsian takia. En pidä armeijan käyntiä arvossa vaikka itse olen asepalveluksen suorittanut.
N25
Jos Diabetes on vapautuksen syy, ei olisi ongelma. Se on vaiva jolle ei itse voi mitään ja joka toisaalta ei hoitotasapainossa ollessaan haittaa elämää juurikaan.
Jos taas syynä on jokin "polvivamma", totta vitussa olisi: en tee mitään miehellä jonka polvet ei nuorenakaan kestä pientä metsässä korraamista reppu selässä. Olisi tuo vaellusharrastus nääs vähän huonoa sellaisen miehen kanssa.
Ilmeisesti tapailet jotain bimboja, jotka eivät edes tiedä, mikä diabetes on.
Riippuisi syystä. Esim. jehovan kanssa en voisi.
Totta kai voisin ja olen seurustellutkin. Nykyisen mieheni sotilasarvoakaan en edes muista, joten asialla ei ole mitään merkitystä minulle.
Kyllä, ja seurustelenkin. En pidä armeijan suorittamista minään miehisyyden mittana. Tärkeintä on yhteensopivuus kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mihin sitä oikeastaan sanoja tarvitaankaan.