Kerkele! Miksi Hesari ei voi tulla aamulla ennen töihin lähtöä, niin kuin ennenkin!!
Kommentit (15)
kehnoja palkkoja ja työetuja on huononnettu sen jälkeen kun Leijonajakelu myytiin Postille. Heräisitkö itsekahdelta jakamaan lehteä 7-8 euron tuntipalkalla 6 yötä viikossa, joka kuudes viikko viikonlopun " loma" ?
ap ja 2: menkää itse jakamaan, niin saatte lehtenne ajoissa!!
Veljeni on Postissa töissä ja kirosi juuri asiaa. Jakajia EI OLE. Postin jakajat saattavat mennä töihin klo 3, jakaa Hesarin ja palata töihin klo 6 jotta pääsevät jakamaan omaa päiväpiiriään. Ja liksa on naurettava.
Meillä hesari tulee heti kun ne pääsevät puskemaan tuolla lumessa ja loskassa kärryineen. Jos hyvä sää niin tulee ajoissa.
En viitsi ottaa pultitia siitä että joku yrittää edes olla ajoissa.
Ei jakajien surkea palkkaus ole kuluttajan vika. Voisi siitä lehdestä maksaakin enemmän, jos tietäisi, että sillä lisähinnalla selvittäisivät jakelunsa. Jos yksi firma ei toimita, vaihtaisivat lehtensä jonkun toisen tahon jaeltavaksi.
ja on vaarallista terveydelle. Ja palkka on aivan naurettavan/itkettävän huono. Ihme että jakajia on edes tuon verran noilla työehdoilla ja arvostuksella. Kiitos kaikille jakajille että saan lehteni edes johonkin aikaan aamusta!!! Itse en jaksaisi kyseistä työtä.
siirtyi hiljattain Postille ja niiltä jakajilta pieneni edut. En muista tarkkaan, lomat lyheni 2 viikoa? jne. Varmaan lähtivät parempiin hommiin..
Valitus kannatta kohdistaa postin johtoon ja pääomasijoittajiin, ei jakajiin jotka tekevät hiki hatussa töitä niillä resursseilla mitkä johto heille tarjoaa. Lisää liksaa ja kohtuullisemmat vapaat niin saadaan lisää jakajia ja lehdet tulevat ajoissa. Kuukausiansio on tosiaan hyvä jos 1000 euroa ja päivärytmi aivan sekaisin.
Aikaseen kun lähtee töihin ja kattoo kuinka he rämpivät lumikinoksissa lasteineen, ei oo ihme että ei ehdi ajoissa.
Menkää itse tekemään sitä ilman autoa säässä kun säässä ja kattokaa ehdittekö aina ajoissa. Jos ei ennen työhänlähtöä ole tullut niin luen kotiin tultuani tai töissä.
Hehän maksavat Postille kuitenkin suuret rahat siitä, että Postin tulisi toimittaa lehdet. Heillä on luultavasti sopimus ajoistakin. Hesarilta tuleva painostus tilanteen korjaamiseen on luultavimmin paljon tehokkaampaa kuin yksittäisiltä ihmisiltä, joten jos nyt valitattekin Postiin, niin valittakaa samalla myös Hesariin.
Valitus kannatta kohdistaa postin johtoon ja pääomasijoittajiin, ei jakajiin jotka tekevät hiki hatussa töitä niillä resursseilla mitkä johto heille tarjoaa. Lisää liksaa ja kohtuullisemmat vapaat niin saadaan lisää jakajia ja lehdet tulevat ajoissa. Kuukausiansio on tosiaan hyvä jos 1000 euroa ja päivärytmi aivan sekaisin.
Vierailija:
Hehän maksavat Postille kuitenkin suuret rahat siitä, että Postin tulisi toimittaa lehdet. Heillä on luultavasti sopimus ajoistakin. Hesarilta tuleva painostus tilanteen korjaamiseen on luultavimmin paljon tehokkaampaa kuin yksittäisiltä ihmisiltä, joten jos nyt valitattekin Postiin, niin valittakaa samalla myös Hesariin.
jos jakajien palkat on surkeita. Itse olen jakanut hesaria koulun ohessa ja ihan kivasti tuli lisäansioita, mutta minä teinkin sitä vain väliaikaisesti. Ei kukaan sillä palkalla kovin kauaa jaksa.
Arvostusta ei kovin paljon saa, toiset huutavat rappukäytävässä heti jos lehti myöhästyy parikin minuuttia. (eikä se yleensä ole edes jakajan vika, vaan lehti tulee myöhässä painosta!) Sitten soitetaan hesarille (...tai postiin vissiin nykyään, lopetin juuri ennen tätä vaihdosta) ja valitetaan kun kello on viittä yli seitsemän eikä lehteä VIELÄKÄÄN näy!! Se on ärsyttävää, kun itse juoksee hikisenä pitkin ja poikin ilman tauon taukoa ja jakaa lehdet just niin pirun nopeasti kun ikinä pystyy ja silti tulee joku aukomaan päätä.
Mutta haluan sanoa kiitokseni niille muutamille ihmisille, jotka jouluna teippasivat oveensa kiitoksen postinjakajalleen =) Silloin oli joulumieli ylimmillään! Eivät taida tietääkään, kuinka iloiseksi se pieni ele teki yhden postinjakajan...
aamuna oli niin kiva keli että minulla meni jakokierroksella puoli tuntia enemmän aikaa kuin normaalisti. Mutta silti olin kyllä valmis ennen määräaikaa, joten eipä kenelläkään olisi mitään oikeutta valittaa.
Ongelma on se, ettei kaikille alueille riitä omaa jakajaa tai tämä on sairas eikä pääse töihin. Silloin muun alueen jakaja joutuu jakamaan tämän alueen oman alueensa lisäksi jolloin lehti tietenkin myöhästyy, kun jakoalue esim. tuplaantuu normaaliin nöhden, kukaan kun ei voi oll kahdessa paikassa yhtä aikaa.
Totta, että postin lisäksi Hesari on vastuussa asiasta...valitukset siis sinne!
Kyllä sen pitäisi tulla. Käske heitä hoitamaan jakelunsa paremmin.