Jaotelkaa suomalaiset naiset tyyppeihin ulkonäön perusteella.
Esim. pitkä vaalea missityyppi, lyhyt tumma lappalaistyyppi, miestukkanainen crocseissa, hemulikaapunainen... Lisää?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuus-Teija:
Tukka on ollut samanmallinen pitkähkö polkka jo viimeiset 20 vuotta. Bootcut-farkut, t-paita ja neuletakki toimivat uniformuna. Vähän hajuton ja mauton, mutta ei huonolla tavalla. Ollut aina '"luonnostaan hoikka", mutta keski-iän lähestyessä vatsalle on ilmestynyt pieni pömppö
Auts, bingo! Bootcutit jos vaihtaa pillifarkkuihin niin tämä olen minä :)
Teiniys ( voi olla" jäänyt päälle") :
Kesällä topin alta näkyvät rintaliivit / olkaimet 😝, piukat housut & puserot/ topit, tukka värjätty ( haalea lila/ pinkki/vihreä).
Saattaa jo olla äiti, mutta pukeutuu edelleen näin ( pahim. tapauksessa käyttäytyykin...).
Suurin osa on joko MTV-musavideolta tai sitten rähjäisempiä ja pelkistettyjä "saunapuhtaita". Välimaastoa ei juurikaan näy.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä upea näyttävä brunetti jolla siniset silmät js vestoksellinen kasvojen luusto. Täysin luomu, ei silkkareita eikä huulitäytteitä. Kuten Jenni Vartiainen.
Jenni V on aika harvinainen naistyyppi tässä maassa: ei ole persjalkainen lypsyjakkara tai silikonipissis, mutta silti täysin suomalaisen näköinen.
Haetaanko nyt tyylityyppiä vai kehotyyppiä?
Tyylityypeistä ainakin puuttuu vielä lintubongari aka Partiovarusteen Mannekiini.
Kehotyyppejä on persjalkainen savolainen, lättäperseinen rantaruotsalainen, omenavartaloinen maalaismatroona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuus-Teija:
Tukka on ollut samanmallinen pitkähkö polkka jo viimeiset 20 vuotta. Bootcut-farkut, t-paita ja neuletakki toimivat uniformuna. Vähän hajuton ja mauton, mutta ei huonolla tavalla. Ollut aina '"luonnostaan hoikka", mutta keski-iän lähestyessä vatsalle on ilmestynyt pieni pömppöAuts, bingo! Bootcutit jos vaihtaa pillifarkkuihin niin tämä olen minä :)
Tuo on itse asiassa kaikkein viehättävin "naistyyppi" näistä luetelluista.
Vierailija kirjoitti:
Pullea "fiftari"tyyppi :
Aikakautta matkiva ( ehkä postimyynnistä tilattu)mekko, "minä olen muodokas, "oikea" nainen", tatuointeja, rintava.
Ahaa, minä 😄
Mitähän tapahtuisi, jos tässä naisvihamielisessä yhteiskunnassa annettaisin nyt vain kaikkien olla ulkonäöltään sellaisia kuin haluavat?
Mikäli alkuperäinen kirjoittaja on nainen niin halvennat ja mitätöit tuolla kirjoituksellasi myös itseäsi. Mikäli taas mies niin naisvihamielisyys paistaa pitkälle ja sen lonkerot ulottuvat koko yhteiskuntaan luokkiin katsomatta vauvasta mummoon asti.
Jos halutaan, että tässä yhteiskunnassa mikään muuttuu ihmisystävälliseksi niin ensin pitää muuttaa oma ajattelutapa.
Ja sitten ihmetellään miksi naiset eivät halua lisääntyä. Tätä vauva.fi, kun välillä eksyy lukemaan niin ihmettelen miksi kukaan yleensä haluaa tehdä tässä maassa yhtään mitään.