Jaotelkaa suomalaiset naiset tyyppeihin ulkonäön perusteella.
Esim. pitkä vaalea missityyppi, lyhyt tumma lappalaistyyppi, miestukkanainen crocseissa, hemulikaapunainen... Lisää?
Kommentit (28)
Marttakerhotäti, fit,nessbabe, kirjastonhoitaja,
kaunis, kauniimpi ,kaunein,
miehistä komea, komeampi , komein.
siinä sulle tyypit!
Rekkalepakko, räikeätukkainen goottiolmi, silikonibeibe, selfiebelfiefitnesstypy, naapurintyttö.
Epäsiisti "kissa"nainen ( karvoja vaatteissa, saattaa haiskahtaa...). Huom. Ei koske kaikkia kissanomistajia, siistejäkin löytyy.
Pitkä upea näyttävä brunetti jolla siniset silmät js vestoksellinen kasvojen luusto. Täysin luomu, ei silkkareita eikä huulitäytteitä. Kuten Jenni Vartiainen.
Bomber-takki, reikäfarkut ja tennarit, naama kiinni puhelimessa. Keskittyy liikaa kävelytyyliin, ikään kuin ajatellen, että kaikki katsovat häntä. Skitsofrenian esiaste.
Lyhyt persjalka, lättäperse, paksut reidet, leveät hartiat, paksut sormet, ohut tukka, korkea otsa, kapeat huulet, taikinanaama, nansotunika ja mustat Caprit...eli minä...
Vierailija kirjoitti:
Pitkä upea näyttävä brunetti jolla siniset silmät js vestoksellinen kasvojen luusto. Täysin luomu, ei silkkareita eikä huulitäytteitä. Kuten Jenni Vartiainen.
Oho, luulin, että joku kuvaili minua. :) Mutta olen tosi epäsuosittu miesten parissa; harvemmin kukaan tulee missään juttelemaan.
Ai niin, isot roikkutissit unohtu...
Valju hiiri, pälyilee arasti ympärilleen
En tiedä mikä "tyyppi", mutta : Muuten lyhyt tukka, mutta jättänyt osan hiuksista pitkäksi "hännäksi" sivulle.Näin tällaisen (aikuisella), tuli jotenkin 80- luku mieleen...
hei beibi älä sure sä oot superupee! sä oot superupee!
1) Laiha, pitkäjalkainen suomenruotsalainen (yleinen lännessä) 2) Tukevarakenteinen, ylävartalopainotteinen "rehevä" (yleinen Itä- ja Pohjois-Suomessa) 3) Näiden "risteytys": ristiverinen, vataloltaan suht sopusuhtainen nainen, jolla ylipainoa
Pullea "fiftari"tyyppi :
Aikakautta matkiva ( ehkä postimyynnistä tilattu)mekko, "minä olen muodokas, "oikea" nainen", tatuointeja, rintava.
rakastakaa itseänne, ja teitä rakastetaan <3
Mukavuus-Maisa:
Päällä tunika, legginsit ja crocsit. Lomalla ja kesäkuumalla ei kannata vaivata päätä ulkonäöllä, vaan mennään mukavuus edellä.
Pissis-Pihla:
Ei koskaan päässyt teiniaikaisesta tyylistään eteenpäin, vaan pukeutuu kuin 2000-luvun alun teinit. Voimakkaasti kulutetut farkut, valkoiset tekonahkakengät ja narutoppi. Rööki suupielessä.
Hippi-Henna:
Päällä murrettua ruskeaa, oranssia, keltaista ja vihreää. Röyhelöä, huivia, hametta, liiviä, neuletta, ponchoa, puu- ja nahkakoruja. Itsetehtyä, kirppareilta haalittua.
Voimaväri-Vilma:
Yleensä keski-ikäinen nainen, joka on löytäny oman lempivärinsä ja tähän väriin voi pukeutua phaahimmillaaan päästä varpaisiin asusteita myöten.
Räikeä-Reija:
Tukka punainen tai musta violeteilla tai punaisilla radoilla. Tukkamalli lyhyt ja "pirteä". Paljon rannekoruja ja sormuksia, näyttävät rakennekynnet
Aktiivinen äiti:
Työnteleee vaunuja addun kolmiraitatrikoissa, kirkkaan valkoisissa tennareisssa, bombertakki päällä ja raybanin aurinkolasit kasvoilla. Hilitty meikki ja huoliteltu hyväkuntoinen tukka ponnarilla
Turvallisuus-Teija:
Tukka on ollut samanmallinen pitkähkö polkka jo viimeiset 20 vuotta. Bootcut-farkut, t-paita ja neuletakki toimivat uniformuna. Vähän hajuton ja mauton, mutta ei huonolla tavalla. Ollut aina '"luonnostaan hoikka", mutta keski-iän lähestyessä vatsalle on ilmestynyt pieni pömppö
Punaisen menopaussivärin hiuksiinsa värjännyt nainen.