Eivätkö naiset yleensä halua tietää miltä näyttää miehen mielestä kaunis nainen
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät. Kun palstalla mainitsee oikeasti miesten mielestä kauniin naisen, kuten vaikka Dove Cameronin, https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4c/dd/6f/4cdd6f4b318629502426…
niin alkaa hirveä alapeukutus.
M36
Vinkkinä: laita ensi kerralla naisen, ei lapsen kuva.
Ihan aikuinen tuo nainen varmasti on, ei näytä lapselta vaikka hieman pyöreäkasvoinen onkin.
Eipä oikeastaan kiinnosta. Minua kiinnostaa vain se, mikä on minun mielestäni paras mahdollinen ulkonäkö itselleni, ja sitä myös tavoittelen enkä mieti sitä, että mitähän miehet nyt ajattelee.
Yhdeltä mieheltä olen kysynyt, vastaus oli että pitkä, kurvikas ja tummatukkainen on paras. Oma ideaaliulkonäkö on kylläkin pieni ja hoikka, eli en rupea käyttämään korkokenkiä ja käymään mäkkärissä näyttääkseni pitkältä ja kurvikkaalta, vaan ihan rauhassa laihdutan ja pyrin kohti sitä pienempää kokoa ja siroutta :D
Minulle on totaalisen yhdentekevää miltä miesten mielestä kaunis nainen näyttää. Ei minua kiinosta sekään millainen auto on niiden mielestä nätti.
Haluttavuus kun on tosi pitkälti kiinni feromoneista. Kaikki tutkimukset siitä, millainen on kaunis nainen, on tehty kuvilla. Mikä on typerää, koska kuva aina latistaa ihmisen ja se tärkeä hajuviesti jää puuttumaan. Toiset tutkimukset ovat toki tutkineet mm. sitä että mies pitää ovuloivaa naista viehättävämpänä kuin samaa naista silloin kun tällä ei ole ovulaatio. (Sinkkunaiset: älkää siis syökö pillereitä ja miettikää ensitreffien ajankohta tarkoin!)
Hajuviestin lisäksi vaikuttaa liike: tutkimukset ovat osoittaneet että nainen ovulaation aikaa käveleekin eri tavalla ja miehet yleensä pitää sitä kävelyä puoleensavetävämpänä. Jne.
44 jatkaa: jos olisi mahdollista vaikkapa ruokavaliolla saada feromonini sellaisiksi että ne osuvat useimpien miesten feromonitutkaan, olisin kiinnostunut. Mutta kauneus on pelkkää pintaa eikä kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on vain yksi mies, jonka käsitys naiskauneudesta merkitsee minulle jotain. Mitä tekisin sillä tiedolla mitä miehet yleensä pitävät kauniina, kun en kuitenkaan yritä viehättää kuin yhtä miestä?
Aina jaksaa hämmentää, miten kapeakatseisia valtaosa ihmisistä tuntuu olevan. Ajattelu ei vain kanna sitä omaa kotipihaa kauemmaksi.
Biologisesti elämän tarkoitus on jatkaa sukua, eli noin suomeksi sanottuna hankkia se oma perhe. Jos tällaisen haluaa, on (yleensä) pakko houkutella (ainakin) siittäjän rooliin mies, vaikka muuten olisi kuinka kova itsellinen feministi. Tämä taas vaatii sen miehen houkuttelemista jollakin keinolla eli toisin sanoen ilmentämällä sellaisia ominaisuuksia, joita miehet naiselta haluavat.
Niin tulevan lapsen kuin naisenkin edun mukaista on, että se (siittäjä)mies on mahdollisimman korketasoinen. Tämä taas tarkoittaa sitä, että naisen tulee voida vedota mahdollisimman korkeatasoisiin miehiin eli niihin, joilla on jo valmiiksi valinnanvaraa. Naisen siis täytyy olla paras MUIHIN NAISIIN VERRATTUNA. Ja "paras" on tietenkin se, joka ilmentää eniten miesten toivomia ominaisuuksia.
Ihmislajin jatkuvuuden kannalta siis sen vastakkaisen sukuouolen mieltymysten tunteminen ja niihin vastaaminen on erittäin keskeinen asia. Yllä olevan esimerkin sukupuolet voi kääntää toisinpäin, ja sama pätee silloinkin.
V**tu mitä p*skaa! Miksi sitten 90% ihmisistä on aivan tavallisen pallinaaman näköisiä, jos vain kauniit ja komeat ovat voineet lisääntyä?
Minun mielestäni sekä mainitut Dove Cameron että Kiira Korpi ovat täysin tavallisen näköisiä. Eivät rumia, mutta eivät myöskään mitään erityisiä kaunottaria, samannäköisiä tyttöjä kävelee päivittäin kadulla vastaan 13 tusinassa. Ja nyt minun pitäisi sitten siis muka olla jotenkin katkera ja kateellinen öööö miksi??
Miehet voi linkittää tänne referenssiksi taas ihan niin monta huippumallia kuin haluavat, eikä naiset muutu niiden näköisiksi eikä miehet tule saamaan sen näköistä mimmiä. Toki aina kun ruvetaan keskustelemaan naisista niin sädekehä pään ympärillä kiillellen ihan vaan tavista muka halutaan ja juu miehet pitää 0,0000001 prosenttia naisista rumina kun taas naiset jadda jadda. Who gives a shit oikeasti....
Vinkkinä: laita ensi kerralla naisen, ei lapsen kuva.