Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu vihareaktio ihastunutta kohtaan?

Vierailija
08.07.2017 |

Tiedän tapauksen, että naiselle puolituttu ihan asiallisesti käyttäytyvä mies kertoi naiselle kiinnostuksestaan, mutta kohteliaan torjumisen sijaan nainen oli tosi ilkeä tälle miehelle.

Mistäköhän johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin nykyään ärsyttää tämä deittailu juttu. En ikinä katso miehiä silmiin, en vastaa jos minulle esittäydytään enkä anna minkäänlaista viestiä että olisin kiinnostunut tms. Silti näitä idiootteja piisaa, jos lähdet ystävän kanssa viettämään iltaa niin aina tullaan tarjoamaan juotavaa\pyytämään tanssimaan ym. Kun sanot heti että ei kiitos, niin se ei riitä! Samat tyypit tulevat pyytämään monta kertaa ja eivätkä ymmärrä! Enkä pukeudu avonaisiin vaatteisiin. Jos olisin kiinnostunut antaisin katsekontaktia ja hymyilisin, mikä niin vaikeaa ymmärtää? Asun pienellä paikkakunnalla joten täälä kaikki tuntevat toisensa, ja on raivostuttavaa saada näitä fb kavetipyyntöjä tai viestejä vaikka en käytökselläni ole antanut lupaa. Jos miehet ei ymmärrä sanon suoraan ja olen ilkeä.

Vierailija
22/23 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä ihmisiä , jotka puhuvat ihmisten eri tasoista kuten matalatasoinen jne. 

kertovat eniten itsestään totta puhuen!

En ymmärrä ihmisiä jotka yrittävät kieltää sen että ihmisillä olisi eri tasoja.

Esim Leonardo Dicaprio saa 10/10 täydellisen kauniita victorias secret malleja.

Minä saan vastakaikua yleensä vain naisilta joita en pidä viehättävänä. Ei ole sattumaa että kun pääsen treffeille viehättävien naisten kanssa niin juuri he ovat ne joilta ei tule vastakaikua.

Mikä muu selittää asian kuin se että minä ja Leonardo ollaan eri tasoilla.

Kuulosta kilttimiesoireyhtymältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti parikymppisenä, kun isäni tuttu, yli kolmekymppinen, epätoivoisesti vaimoa etsivä mies oli selvästi ihastunut ja hakeutui juttusille kanssani aina kun satuin olemaan vanhemmillani vierailulla samaan aikaan hänen kanssaan. Melkein pisti vihaksi, en tiedä miksi. Nykyään pidän ihan ok tyyppinä, tosin en erityisemmin halua olla tekemisissä edelleenkään.