Mistä johtuu vihareaktio ihastunutta kohtaan?
Tiedän tapauksen, että naiselle puolituttu ihan asiallisesti käyttäytyvä mies kertoi naiselle kiinnostuksestaan, mutta kohteliaan torjumisen sijaan nainen oli tosi ilkeä tälle miehelle.
Mistäköhän johtuu?
Kommentit (23)
minulla käy näin matalatasoisempien miesten kanssa. Jotka eivät olekaan minulle tarkoitettu.... pystyn haukkumaan eli siis en kunnioita tarpeeksi:)
Todella huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä, itseäni ihmetyttää sama. Mutta kaikilla ei ole käytöstapoja. Samat tyypit varmaan kiroilevat ja riehuvat aspoille saadessaan mielestään huonoa palvelua.
Entä tämä... kohteliaan kieltäytymisen jälkeen mies ilkeilee jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Todella huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä, itseäni ihmetyttää sama. Mutta kaikilla ei ole käytöstapoja. Samat tyypit varmaan kiroilevat ja riehuvat aspoille saadessaan mielestään huonoa palvelua.
Ja se voi olla sille miehelle tosi iso juttu, on kerännyt pari kuukautta rohkeutta... Saako jotkut tosiaan niin paljon iskuyrityksiä, että sen takia kohtelevat miehiä kuin saastaa, jos ei satu olemaan juuri se unelmien prinssi?
Tälläisessa tilanteessa tulisi osata kyllä käyttäytyä kohteliaasti. Vihareaktio: haluaa etäisyyttä, että tämä ihastunut älyäisi mennä kauemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se voi olla sille miehelle tosi iso juttu, on kerännyt pari kuukautta rohkeutta... Saako jotkut tosiaan niin paljon iskuyrityksiä, että sen takia kohtelevat miehiä kuin saastaa, jos ei satu olemaan juuri se unelmien prinssi?
Opiskelukaverini sai aikoinaan vaivoikseen miehen, joak ei ymmärtänyt sanaa ei. Puhelin ja osoitetiedot ovat salaisia yhä tänä päivänä, vaikka tuosta ajasta on kulunut aikaa jo 20 vuotta. Mies pakkohalaili, seurasi kotiin jne.
Kehittymättömän ihmisen käytöstä, toisen ihmisen tunteita pitäisi kyetä kunnioittamaan, vaikkei itse olisikaan kiinnostunut.
en ymmärrä ihmisiä , jotka puhuvat ihmisten eri tasoista kuten matalatasoinen jne.
kertovat eniten itsestään totta puhuen!
Kyseessä oli kilttimies. Naiset eivät voi sietää kilttimiehiä.
Töykeää käytöstä, siinä se. Kokevat kai olevansa liian hyviä näille miehille. Tapahtuu tätä myös toisinkin päin, mutta olipa ilkeä torjuja mies tai nainen, niin se osoittaa vaan typeryyttä, mikäli lähestyminen on ollut kohteliasta.
Miten pitäisi suhtautua mieheen, joka ei ymmärrä sanaa ei?
"Ei kiitos, ei kiinnosta tutustua yhtään lähemmin."
Viestit ja treffipyynnöt jatkuvat kuukaudesta toiseen ja aina tilaisuuden tullen liimaantuu kylkeen edelleen yrittäen tehdä sitä lähempää tuttavuutta.
Ainakin minun kohdallani tilanne johti ahdistumiseen, hermostumiseen ja lopulta vihaan. Jättäisi jo rauhaan.
juu en tarkoita että käytökseni olisi mitenkään hienoa tai että sillä kehuisin mitenkään. mutta en hakeudu enään sellaisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Viestit ja treffipyynnöt jatkuvat kuukaudesta toiseen ja aina tilaisuuden tullen liimaantuu kylkeen edelleen yrittäen tehdä sitä lähempää tuttavuutta.
Ainakin minun kohdallani tilanne johti ahdistumiseen, hermostumiseen ja lopulta vihaan. Jättäisi jo rauhaan.
Aloituksessahan ei ollutkaan kyse ahdistelijasta, vaan asiallisesti käyttäytyneestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä ihmisiä , jotka puhuvat ihmisten eri tasoista kuten matalatasoinen jne.
kertovat eniten itsestään totta puhuen!
En ymmärrä ihmisiä jotka yrittävät kieltää sen että ihmisillä olisi eri tasoja.
Esim Leonardo Dicaprio saa 10/10 täydellisen kauniita victorias secret malleja.
Minä saan vastakaikua yleensä vain naisilta joita en pidä viehättävänä. Ei ole sattumaa että kun pääsen treffeille viehättävien naisten kanssa niin juuri he ovat ne joilta ei tule vastakaikua.
Mikä muu selittää asian kuin se että minä ja Leonardo ollaan eri tasoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessahan ei ollutkaan kyse ahdistelijasta, vaan asiallisesti käyttäytyneestä miehestä.
Aloittaja ei välttämättä nähnyt sitä ensimmäistä ei:tä, vaan 100:n.
Itse ihmettelin aikoinaan opiskelukaverini käytöstä, kun hän lähinnä sähisi nähdessään miehen. Kunnes kuulin koko tarinan ja myöhemmin itse näin miten tyyppi pakkohalaili ystävääni. Nykyään tuosta saisi syytteen.
Todella kiinnostava aihe! Olen itse nainen (sinkku) ja törmännyt pari kertaa vastaavaan käytökseen miehiltä. Olen opiskelija, miellyttävän näköinen ja ehkä hiukan introvertti. Kummallakin kerralla olen myöntänyt tavallaan epäsuorasti vasta pidemmäin tapailun jälkeen ihastuneeni tai olevani kiinnostunut. Reaktiot ovat olleet todella ilkeitä ja v***tuilu on jatkunut jopa koko lukuvuoden ajan. En uskalla enää ikinä tehdä aloitetta. EN ENÄÄ IKINÄ.
Minua ärsyttää jos henkilön ihastus on ollut jo aikaa sitten päivänselvää, mutta henkilö ei ole tajunnut mistään etäisyydenotosta, kylmästä kohteliaisuudesta ja kaikkien lähentymisyritysten torppaamisesta, ettei ihastus ole molemminpuolista eivätkä lähestymisyritykset toivottavia. Tällaisessa tapauksessa saattaisin suutahtaa, jos henkilö alkaisi tunnustamaan tunteitaan ikään kuin taas yhtenä yrityksenä "saada" minut vastoin tahtoani.
Vierailija kirjoitti:
Todella kiinnostava aihe! Olen itse nainen (sinkku) ja törmännyt pari kertaa vastaavaan käytökseen miehiltä. Olen opiskelija, miellyttävän näköinen ja ehkä hiukan introvertti. Kummallakin kerralla olen myöntänyt tavallaan epäsuorasti vasta pidemmäin tapailun jälkeen ihastuneeni tai olevani kiinnostunut. Reaktiot ovat olleet todella ilkeitä ja v***tuilu on jatkunut jopa koko lukuvuoden ajan. En uskalla enää ikinä tehdä aloitetta. EN ENÄÄ IKINÄ.
Siis mitä ihmettä? Olet tapaillut miesten kanssa ja miehet on olleet ilkeitä kun myönnät olevasi kiinnostunut?
Luulin että ihmiset tapailevat toisiaan jo alunperin sen takia että ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis oletko harrastanut seksiä noiden miesten kanssa? Ihastumisesta pitää kertoa ennen seksiä.
Ekana tulee mieleen että naista ärsyttää miten häntä matalatasoisempi mies kehtaa tehdä aloitteen, että luuleeko mies että hänellä olisi mahdollisuuksia naiseen.