Vierailija

Saatte anteeksi monet virheet ja teitä tuetaan enemmän kuin miehiä. Olkaa kiitollisia siitä.

• ylös 3
  • alas 8

Kommentit (9)

Vierailija

Jaa kuka suhtautuu? Ämmitellään ja akatellaan ja oletetaan heti huonoksi vaikka urheilussa tai peleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä. Ymmärtääkö miehet olla  kiitollisia siitä, että heidät otetaan vakavammin kuin naiset? Ei jatkuvasti aliarvioida ja seksualisoida.

Vierailija

Hmm. Kokemukseni on ihan erilainen. Minä olen ainakin joutunut paiskimaan enemmän töitä sen eteen, että saisin samaa arvostusta ja anteeksiantoa kuin miehet. Eli riippunee naisesta ja elämänvalinnoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ymmärtääkö miehet olla  kiitollisia siitä, että heidät otetaan vakavammin kuin naiset? Ei jatkuvasti aliarvioida ja seksualisoida.

Tietyssä kontekstissa joo, otetaan vakavammin. Eli käytännössä hyvin pärjäävät miehet otetaan vakavammin kuin vastaavat naiset, jos nuo mainitut naiset ovat kauniita. Seksualisointikin on vähän niin ja näin - osaa naisista seksualisoidaan, osa miehistä toivoo, ettö heitä seksualisoitaisiin. Käytännössä nuo mainitsemasi haitat koskevat nättejä naisia, jotka ovat niin monin eri tavoin etuoikeutetussa asemassa, että en minä nyt ihan kauheasti viitsisi heitä säälitellä. Kyllä he ihan hyvin pärjäävät. :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän. 

Se on hyvä. 

Ap

Niin on. Mulla on ollut kaikin puolin oikein hyvä ja onnellinen elämä, josta olen kiitollinen. En tiedä, millaista elämäni olisi ollut miehenä, mutta ei ainakaan tällaista kuin mulla on ollut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm. Kokemukseni on ihan erilainen. Minä olen ainakin joutunut paiskimaan enemmän töitä sen eteen, että saisin samaa arvostusta ja anteeksiantoa kuin miehet. Eli riippunee naisesta ja elämänvalinnoista.

Kyllä naisiin suhtaudutaan positiivisemmin kuin miehiin. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.