Vierailija

En halua kokenutta, miestä esineellistävää naista, vaan sellaisen, joka antaa miehille, seksille ja ihmissuhteille oikeanlaisen arvostuksen. Nainen, joka näkee miehen muunakin kuin seksinukkena ja väliaikaisena lompakkona.

M36

• ylös 30
  • alas 65

Sivut

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tosi rakkaus odottaa tinderissä.

Toinen vaihtoehto on käydä maksullisissa 20-30 kertaa, niin se tyttöystävän 30 tinder panoa tuntuu jo melkein siedettävältä.

• ylös 22
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki jo varattuja, ja sinä todella olet liian vanha sellaisille naisille.

Aivan varmasti on olemassa paljonkin esimerkiksi kerran pitkään seurustelleita, eronneita kolmekymppisiä. Ei muita seksikumppaneita kuin se yksi mies.

-ap

• ylös 18
  • alas 47
Vierailija

Siis mitä haluat? Neitsyt vaimon? Nykyään alkaa olla katoava osa. Miksi kokenut nainen on huono?

• ylös 51
  • alas 3
Vierailija

Olet 10 v. liian nuori. Mutta siis: kyllä meitä on, itse juuri nyt kotona, mutta toisinaan baarissa, tansseissa, terassilla...

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitä haluat? Neitsyt vaimon? Nykyään alkaa olla katoava osa. Miksi kokenut nainen on huono?

Ei tarvitse olla neitsyt. Liian kokenut on huono siksi, etten halua olla yksi uusi lihasäkki jonon jatkona. En voisi kokea merkityksellisyyden ja erityislaatuisuuden tunnetta kokeneen naisen kanssa.

-ap

• ylös 11
  • alas 54
Vierailija

Mikä siis on "suhteellisen kokematon"? Onko vaikka kahdessa pitkässä suhteessa ollut ja näiden kahden kanssa seksiä harrastanut jo kokenut?

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Tiedän kyllä paikkoja jossa on tavanomaista että tuon ikäinen seurustelee 15-v neitsyt likan kanssa mutta en todellakaan kerro missä ovat jossakin julkisissa foorumissa. Ei ne tarvitse että sinne tulee laumoittain ei-kunnollisia miehiä.

• ylös 0
  • alas 39
Vierailija

Mistä vaan. Tiedän monia joilla on ollut ilmeisesti vain yksi kumppani tuossa kolmenkympin tienoilla. Harva kuitenkaan sen teinirakkaan kanssa perhettään perustaa, joten ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan kun niille ero tulee.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki jo varattuja, ja sinä todella olet liian vanha sellaisille naisille.

Aivan varmasti on olemassa paljonkin esimerkiksi kerran pitkään seurustelleita, eronneita kolmekymppisiä. Ei muita seksikumppaneita kuin se yksi mies.

-ap

Minä olen melkein tälläinen, saman ikäinen kuin sinä 2 seksikumppania, minut löytää kuitenkin sen nro 2:sen kainalosta. Jos jostain syystä eroaisin, niin netti olisi varmaan luontevampi paikka etsiä kumppania kuin baari. Tinderiin en koskisi. Eli sinuna suuntaisin treffipalstalle.

Tosin enemmän minulla on seksistä kokemusta kuin sillä 30 tinderpanoa naisella. Että auttaako tuo kumppanien vähyys kuitenkaan.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä paikkoja jossa on tavanomaista että tuon ikäinen seurustelee 15-v neitsyt likan kanssa mutta en todellakaan kerro missä ovat jossakin julkisissa foorumissa. Ei ne tarvitse että sinne tulee laumoittain ei-kunnollisia miehiä.

Suviseurat?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ap

Minä olen melkein tälläinen, saman ikäinen kuin sinä 2 seksikumppania, minut löytää kuitenkin sen nro 2:sen kainalosta. Jos jostain syystä eroaisin, niin netti olisi varmaan luontevampi paikka etsiä kumppania kuin baari. Tinderiin en koskisi. Eli sinuna suuntaisin treffipalstalle.

Tosin enemmän minulla on seksistä kokemusta kuin sillä 30 tinderpanoa naisella. Että auttaako tuo kumppanien vähyys kuitenkaan.

En tarkoita että olisi harrastanut vain vähän seksiä, vaan ettei olisi pitänyt ihmisiä kertakäyttökamana. 5 kertaa seksiä harrastanut, mutta joka kerta eri miehen kanssa on minulle vähemmän kiinnostava nainen kuin 3000 kertaa saman miehen kanssa seksiä harrastanut, mutta ei kenenkään muun.

-ap

• ylös 12
  • alas 17
Vierailija

Täällä on yksi sellainen. Olen 39-vuotias (=sinulle liian vanha) ja seurustelusuhteita (ja samalla seksikumppaneita) on ollut kolme elämäni aikana. Suuren osan aikuisiästäni olen viettänyt selibaatissa ja neitsyyden menetin 23-vuotiaana. En ole luonnollisesti koskaan kokenut yhden illan suhteitakaan, enkä haluaisi kokeakaan.

Silti olen hoikka ja ihan kohtalaisen viehättävä, ikäistäni selvästi nuoremman näköinen ja tälläkin hetkellä sinkku, sillä erosin väkivaltaisesta miehestäni viimein tässä hiljattain. Kohtalonani ovatkin olleet väkivaltaiset ja narsistiset miehet, jotka ovat ottaneet kaltaisen kiltin hissukan uhrikseen. Oletuksena loppuelämäni aion viettää selibaatissa ja yksin, ellei ihmettä tapahdu. Ja en ole edes uskovainenkaan.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

^Edellinen jatkaa: ja olisin jättänyt kokemukseni siihen ensimmäiseen kumppaniini, ellei hän olisi pettänyt. Kaksi muuta miestä puolestaan alkoivat käyttäytyä hengenvaarallisen väkivaltaisesti, niin oli vain pakko erota. Aluksi he vaikuttivat ihan unelmavävyiltä sekä olivat akateemisesti koulutettuja ja muuten "fiksuja". Hävettää nämä kolmekin kumppaniani...niissä on kaksi liikaa.

T. Se 39-vuotias

• ylös 16
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.