Hurjan näköistä tuo livekuva Hampurin mellakasta
http://areena.yle.fi/tv/suorat/yle-areena/1-4179416
Raukkikset ovat naamansa peittäneet.
Kommentit (62)
Hui, miten toimittajat uskaltavat? Mutta kiitos heille että saa katsoa striiminä.
Raukkikset kokoustavat, sytyttävät sotia johon lähettävät syyttömiä kuolemaan, pommittavat siviilejä jne. Nämä Trumputtimet käyttävät poliiseja valtioiden sisäisen väkivallan harjoittamiseen. Miten typerä pitäisi olla, että haluaisi naamansa gestapon arkistoihin kun nuo mielenosoitukset kuvataan ja osallistujat laitetaan kirjoihin ja kansiin?
Hyvä että edes jotkut osoittavat vastarintaa Putinin ja Trumpin metkuille. Kannatan!
Achtung, polizei. Muuta en ymmärtänytkään.
aika rauhalliselta kyllä näyttää...
Jostain sen muutoksen pitää alkaakin ympäristön ja tavallisten ihmisten pelastamiseksi.
Joku noille on maksanut, mutta kuka.
Se on sitä "erilaista väkivaltaa" kuten Li Andersson osuvasti kuvasi.
Merkel olis voinut laittaa hienommat vaatteet konserttiin.
Vierailija kirjoitti:
Li istuu eduskunnassa persus homeessa ja edustaa itse nykyistä järjestelmää, ei vastusta sitä.
Hyi mitkä palokaasukatku siellä on palavista muoviroskiksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että edes jotkut osoittavat vastarintaa Putinin ja Trumpin metkuille. Kannatan!
Tämä riehuminenko auttaa? Pahoinpidellään työtänsä tekeviä poliiseja. Rikotaan sivullisten omaisuutta. Vassari anarkisti pellejä! Kun sanat ei riitä heitetään polttopulloja ja kiviä.
Onko globaalia eliittiä pysäytetty tähänkään mennessä laulamalla ringissä Kumbayaa? Nyt tulee ainakin viesti selväksi. En hyväksy väkivaltaa mutta muuten olen mielenosoittajiem tukena.
Vierailija kirjoitti:
Retardeja. Poliisin pitäisi käyttää kovia ammuksia säälittä.
Kaltaistesi vuoksi Pohjois-Korea on edelleen voimissaan vaikka kansa syö ruohoa.
Outoa, kuinka palstalla itketään globalisaatiota, mamutusta jne. ja nyt kun joku vastustaa tuota Illuminatin kokoontumista niin sekään ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä riehuminenko auttaa? Pahoinpidellään työtänsä tekeviä poliiseja. Rikotaan sivullisten omaisuutta. Vassari anarkisti pellejä! Kun sanat ei riitä heitetään polttopulloja ja kiviä.
Mene ihmeessä pitämään nätti puhe joka tehoaa. Hyvin on nielty puheet väkivallattomista vaikutuskeinoista tahoilta jotka itse sitä harjoittavat valtioiden välillä ja susällä. Miksi poliisit turvautuvat koviin otteisiin eivätkä puhu nättejä mielenosoittajille? Kovin moni ei ole tyytyväinen maailman menoo vaikka itse olisit. On ajauduttu tilanteeseen jossa puheet on jo pidetty ja hyöty on ollut täysi nolla. Pienen ihmisen on alettava taistelemaan itsensä puolesta ennen kuin kaikki on menetetty. Mitä poliiseihin tulee, niin se on ihan ammatinvalintakysymys ryhtyä päättäjien koiraksi jonka on harjoitettava väkivaltaa maanmiehiään vastaan vaikka itse olisi asioista samaa mieltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hattu päästä, tää on eka kerta kun näen keneenkään siteeraavaan Litä oikein. Huhhuh.
Siellä on nyt filmillä naamioimattomat rakennustelineiden hajoittajat ja polttajat. Lasku tulee perässä!
Vierailija kirjoitti:
Outoa, kuinka palstalla itketään globalisaatiota, mamutusta jne. ja nyt kun joku vastustaa tuota Illuminatin kokoontumista niin sekään ei käy.
Palstapersut ovat totaalisen aivopestyjä ja näkevät konkun Suomi Ensin touhun ratkaisuna johonkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Retardeja. Poliisin pitäisi käyttää kovia ammuksia säälittä.
Pidät maailman nykytilasta ja haluat sen jatkuvan millä hinnalla hyvänsä? Hyvä koira, tseh tseh..
No ei nyt sentään ampua kovilla mutta jotain pitäisi tehdä enemmän.