Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermoja raastava mies! Pakko purkaa!

Väsynyt ap
07.07.2017 |

(Pitkä teksti edessä, kiitos jos jaksat lukea!)

Tilanne on sellainen että mun ja kihlatun piti muuttaa yhteiseen kämppään tästä vanhasta. Mies on muuttunut pikkuhiljaa täydeksi kusipääksi ja meidän tulevaisuuden suunnitelmat eivät enää kohtaa yhtään. Mies on ilmoittanut vihaavansa naisia, maailmassa ei ole rakkautta olemassakaan, on rasisti, vihaa nykyään homoja joita ei ennen tietääkseni vihannut ja valehtelee mulle asioista. Ennen halusi naimisiin ja lapsia mutta käänsi kelkkansa täysin ja maailmani romahti. Hän haluaa olla kanssani ja näkee meillä tulevaisuutta mutta minä en näe tulevaisuutta henkilön kanssa jos tulevaisuuden suunnitelmat poikkeavat radikaalisti.

Minä olen hänen mielestään työtön lusmu kun kaikista työpaikoista ei olla tarjoamassa töitä 24/7. Täällä kotona hoidan kaiken koska olen työttömänä ja olen silti mukamas lusmu? Siivoan, tiskaan, pyykkään, teen ruokaa ja käyn kaupassa hakemassa ruokaa kotiin ja en kitise asiasta koskaan ja katson avoimia työpaikkoja joka päivä ja lähetän hakemuksia!
Kun olin töissä niin silloinkin hoidin lähes aina kaiken yksin ja en kitissyt siitäkään.
Harrastan piirtämistä ja maalausta ja tänä vuonna olen taiteestani saanut yhteensä 380€ ja ensi syksyn piirroskeikasta saan vielä 250€ ja ensi viikolla tulee tilille 100€.
Mies eilen sanoi "jostain kuvien piirtelystä haaveilet. Se ei oo oikea ammatti."
No aha? Kylläpä oon silti rahaa saanut.

En elä miehen rahoilla vaan pärjään työttömyystuellani ihan hyvin.
Totesin että mulle riitti tämä paska kohtelu ja ilmoitin että kirjoitan uuden kämpän sopparin omiin nimiini ja asiasta en neuvottele.

En vaan jaksa häntä enää. Rakastan ja välitän tottakai. Hän ei silti kohtele suhteessamme minua reilusti. Olen pyytänyt rehellisyyttä ja reiluutta mutta mies väittää minua itsekkääksi kun "vaadin" tuollaisia asioita.

4 vuotta sitten kun tapasimme, mies oli täysi unelma. Suhde toimi, tulevaisuuden näkymä oli molemmilla sama ja mies kohteli minua reilusti ja arvostavasti. KAIKKI se on kadonnut pikkuhiljaa ja nyt tämä paska kohtelu saa todellakin riittää.
Edellinen suhteeni oli rankka. Väkivaltaa, uhkailua, itsetunnon lyttäämistä ja huutoa.
Viruin siinä suhteessa enkä uskaltanut päättää suhdetta koska pelkäsin miestä.
Sen suhteen jälkeen päätin että en enää ikinä anna kenenkään miehen kohdella minua kaltoin.

Tämän nykyisen suhteen vaikeimpina aikoina (seksittömyys, valheet, huono käytös) taistelin suhteen eteen ja tein kaikkeni. Välillä kaikki menikin hyvin kunnes jostain pikkuasiasta tulee riitaa ja mies heittää paskaa niskaan.
Nyt en todellakaan jaksa taistella enää. Mies väittää että vaadin liikoja kokoajan.
Onko se liikojen vaatimista että tahdon mieheltä uskollisuutta, rehellisyyttä ja reilua käytöstä? Ei minun mielestäni.

Nyt olen siis muuttamassa yksin uuteen kämppään ja mies kitisee "Mistä mä nyt sitten yhtäkkiä kämpän löydän?"
No jaa-a!? En minä vaan tiedä! Keksi jotakin!

Itkettää aivan helvetisti ja pahan olon määrä on suunnaton enkä voi edes kuvailla tätä tunnetta.

Nyt ongelmaksi on muodostunut se, että miten suoritan muuton? Uskallanko laittaa johonkin puskaradioon että tarvitsen muuttoapua? Ei ole ajokorttia, koska kuljen pyörällä ja kävellen. Voin maksaa vaivanpalkkaa tottakai. Elokuun ekalla viikolla on aikaa muuttaa, joten mulla on tässä aikaa etsiä muuttoapua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen virheitä tekstissä. Tunnekuohuissa kirjoitin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän