Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan normaalipainoisia ihmisiä

Vierailija
07.07.2017 |

Nytkin tämä Petteri Järvinen. Mikä sille olis sopiva rangaistus? Minun mielestä pakkosyötty letkulla samaan tapaan kuin kasvatetaan hanhien maksaa. Saispa kerrankin tunteen siitä, millaista on olla tälläine läski niinkuin minäkin esim. oon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uhriuduin Petterin kommentista mutta sen sijaan että olisin ripotellut tuhkaa ylleni sulatin 250 grammaa voita mikroaaltouunissa ja valutin voisulan päälleni.

Vierailija
2/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalipainoinen fitness nainen. Tumma ja tulinen. Miehet juoksee ympärillä. Ihmiset ovat kateellisia,koska en ole lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin tämä Petteri Järvinen. Mikä sille olis sopiva rangaistus? Minun mielestä pakkosyötty letkulla samaan tapaan kuin kasvatetaan hanhien maksaa. Saispa kerrankin tunteen siitä, millaista on olla tälläine läski niinkuin minäkin esim. oon.

Herrajjestas! Sinua on pakkosyötetty letkulla ja siksi sinä olet läski! Missä viranomaiset?!

Vierailija
4/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin 120-kiloisena annan tuommoisten juttujen mennä yhdestä pulleasta korvasta sissään ja toisesta pulleasta korvasta ulos!

Vierailija
5/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kommentoi?

Vierailija
6/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä puhutaan, mutta pyydän anteeksi sitä, että olen normaalipainoinen :( kerro, miksi vihaat juuri minua? Etkö vihaisi, jos olisin vaikka alipainoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme