12v kerää pulloja, sai vihapostia
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005281266.html?share=297defe837e90024… Mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Uhattu ilmiantaa pojan fb-tili, tehty ilmoitus verottajalle. Miksi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Valittajat on perseilijäpersuja jotka kuvittelee että upeasti nousee heidän työttömyystukensa kun tämä huijari on saatu liriin.
Kuulostaa pikemminkin deekuilevilta vihervassareilta, jotka ovat kokeneina aktivisteina nettiraivonneet kun ahkera suomalainen poika "varastaa" heidän päihdekassastaan. Nämähän hakkaavat kaupan roskakatoksetkin rikki ja spreijaavat ikkunat kun kauppias on joutunut dyykkaajien törkeyden (lasien heittely siruiksi, ruokaa ympäriinsä rotille, kaadetut astiat jne.) vuoksi lukitsemaan roskiksensa.
10
Anteeksi pyydän, että hävettää, ja hävettää se siltikin. Huomenna hävettää ehkä taas, Wanaja. tjms. Ehkä kerään, ehkä en, älkää nyt ainakaan ruoskiko.
Tai vittu piiskatkaa kuin... ...mitä ikinä piiskata haluatte. I do not care!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on niin kateellisia. Pitäis aina olla vaan hiljaa, jos on jotain positiivista tapahtumaa ollut. Joku kateuksissaan yrittää pilata sen kuitenkin.
No mun mielestä täytyy olla kyllä ihan erityisen säälittävä jos pullopantteja keräävä pikkupoika herättää noin kovasti vihaa tai kateutta.
Vierailija kirjoitti:
itse arvostaisin enemmän jos hakisi pullot itse metsästä tai naapurista. nyt pian on 100000 koululaista haluamassa lahjoituksia itselleen. toki pisteet pojalle .
Itse asiassa jotkut koulut käyttävät tätä taktiikkaa, kun keräävät rahoja kouluretkiin. Pullojen kerääminen ei ole koskaan ollut mikään salaisuus. En usko, että tämä isoa ryntäystä tekee pullonkeräyksessä.
Toisaalta hän haki isoveljen kanssa pullot kotoa. Monelle autottomalle isojen määrien palautus on hankalaa.
Meilläkin mökillä kertyy Lidl:n pulloja, koska mökkipaikkakunnalla ei ole Lidliä, sinne on 30 km matkaa ja vaikka on kotimatkan varressa, niin silloin kaikilla on autot täynnä ja kiire kotiin. Kuitenkin me kaikki niitä sinne tuodaan. Mielihyvin annettaisiin jollekin halukkaalle ne pari-kolme jätesäkillistä vichy ja limupulloja mitä kesän aikana tulee ja mistä ei saa panttia muista kaupoista.