Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että ärsyttää kun huoltomies tulee heti omilla avaimilla sisään soitettuaan ovikelloa kerran.

Vierailija
31.03.2006 |

Ja vielä kahdeksalta aamulla!!! Oltiin nukkumassa vielä. Ihan niinkun sillä olis joku halu yllättää asukkaat. Tätä on tapahtunut enemmän kuin kerran.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tavat. Meillä ne eivät tule koskaan yllättäen ja kun tulevat niin rimputtavat muutaman kerran, sitten vielä oven raosta huikkaavat että voiko tulla sisään. Kerran olin vessassa ovi levällää ja tietty ilman vaatteita, olispa ollu kivaa jos olisivat paukanneet suoraan sisään...

Tämäkin käynti oli tiedossa, minä vain olin unohtanut.

Vierailija
2/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa, eivät yleensäkään tule avaimilla jos joku on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeesti pari kertaa on tullut melkein saman tien ryminällä sisään soitettuuaan kerran pikaisesti ovikelloa. Kerran tais sitten odotella siihen asti kunnes avasin oven. Varmaan joku ihme perversio tällä huoltomiehellä. ap joka asuu kaupungin talossa jossa aina jotain asiaa huoltomiehelle :(

Vierailija
4/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanosit suoraan sille että ei kuulu tapoihin tulla toisen kotiin tuolla lailla.

Vierailija
5/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltomiehellä on aikaa puolituntia seisoskella siellä oven takana ja odotella että teillä ehkä nukutaan ja saatte nyt rauhassa herätä....

Vierailija
6/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: eiköhän tässä ollu enemmän kyse siitä että tullaan avaimilla yks kaks kunnolla rimputtamatta. Sen verran on aikaa että hetken kuulostelee onko joku kotona. Ja yleensä asukas herää ja tulee avaamaan.

Vierailija
7/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otetaas vauhtia sieltä käytävästä ja tuut uusiksi niinkuin on opetettu

Vierailija
8/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä oon kieltänyt just näistä syistä

ja toisekseen en luota jos en oo kotona ettei jotain häviä...

Vierailija
9/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin äijä on työtön alya aikayksikön

LAINVASTAISTA tulla asuntoon ilmoittamatta ennakkoon... ja se ovikellonsoitto EI ole ennakkoilmoitus)

EDES asunnon omistaja ei isännöitsijä EI KUKAAN saa mennä asuntoon ilman asukkaan lupaa ja ennakkoilmoitusta......

Että virallinen ilmoitus vaan menemään jos non aihetta

Vierailija
10/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saattaa vaan mennä jopa viikko tai kaks ennenkun tulee paikalle. Eikä ennen tuloaan mitään erikseen ilmota, tyyliin olen huomenna tulossa.

ap

Vierailija
11/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuavat sentään sen verran etteivät tuosta vain törmää sisään. Kerran tai kaksi ovat taineet soittaa ovikelloa etukäteen ilmoittamatta. Muuten aina soittavat meille että passaako tulla käymään.

Vierailija
12/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsee kesällä pois!!!!

ap

Vierailija
13/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee kaksi viikkoa pyynnön jälkeen eikä kerro tulostaan etukäteen.... mä valittaisin sinuna asiasta ihan virallisesti !

Vierailija
14/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käykö

-joku aiemmista-

Vierailija
15/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin käynti siitä, että kissa oli lukittu pimeään kylpyhuoneeseen ja se oli saanut kauhean hepulin siellä. Käynnistä ei oltu jätetty edes lappua.

Vierailija
16/16 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttimiesten muisti ja kärsivällisyys on kanan luokkaa. Elämä vauvan kanssa on sitä, että ovia ei yksinkertaisesti voi aukoa juuri sillä sekuntilla. Vaikka asiasta oli etukäteen huomautettu, eivät kunnioittaneet toivomuksia pätkän vertaa.

Miehet, jotka päätyvät noihin töihin eivät kai omaa minkäänlaista käytöskoodistoa. Asunnon omistajaa ei kunnioiteta vaan toiveet yksityisyydestä kuitataan yliherkän hysteerisyydeksi.