En ymmärrä mitä exä näkee uudessa tyttöystävässään
Itse olen korkeasti koulutettu, paljon tienaava, itsenäinen, itsevarma ja vahva nainen. Tämä uusi "nainen" on sellainen söpö naapurintyttö, hyvin vähän meikkiä ja klassisen naiselliset pitkät hiukset ja no, (täytyy myöntää) kaunis hymy. Ilmeisesti kuitenkin aika ujo. Kaiken lisäksi se tyttö on joku köyhä opiskelija.
Luulin oikeasti miehen itsetuntoa edes vähän paremmaksi. Miksi miesten on niin vaikea kestää tasa-arvoista parisuhdetta? Ressukat taitavat pelätä meitä saman tasoisia naisia, jotka eivät tarvitse miestä pelastajakseen. Hyi hemmetti.
Kommentit (24)
AP on itse se "naapurintyttö" ja haluaa kehuja. "Klassisen naiselliset pitkät hiukset ja no, (täytyy myöntää) kaunis hymy"? Huhuh, jopas oli uskottavasti servattu.
Vierailija kirjoitti:
Been there, had that.
Exä sanoi suoraan, ettei tykkää siitä että nainen on häntä fiksumpi eikä voi olla "mies talossa". Sanoin että ole vaan jos haluat, kyllä se sopii mulle.
Hänen parisuhdetaitonsa pitivät sisällään mökötystä ja kettuilua, kun itse yritin selvittää asioita puhumalla ja argumentoimalla (ha tämä häntä harmostutti entisestään, kun ei pysynyt perässä).
Erosimme ja hän löysi yksinkertaisen merkonomitytön itselleen.
Just. Se että sattuu olemaan opiskelija, ujo ja kaunis/naapurintyttömäinen ei tarkoita että olisi tyhmä tai yksinkertainen. Jos aloitus ei ole provo niin mistä sinä tiedät, se uusi nainen saattaa olla ties kuinka älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeasti koulutettu, paljon tienaava, itsenäinen, itsevarma ja vahva nainen. Tämä uusi "nainen" on sellainen söpö naapurintyttö, hyvin vähän meikkiä ja klassisen naiselliset pitkät hiukset ja no, (täytyy myöntää) kaunis hymy. Ilmeisesti kuitenkin aika ujo. Kaiken lisäksi se tyttö on joku köyhä opiskelija.
Luulin oikeasti miehen itsetuntoa edes vähän paremmaksi. Miksi miesten on niin vaikea kestää tasa-arvoista parisuhdetta? Ressukat taitavat pelätä meitä saman tasoisia naisia, jotka eivät tarvitse miestä pelastajakseen. Hyi hemmetti.
Ja tämä on ap:n (n. 40 v. mies joka haikailee menetettyä nuoruuttaan) haavekuvien nainen. :) Ap:ta kauhistuttaa tuo naistyyppi jollaiseksi itsensä esittelee. Itsevarmuus, taloudellinen itsenäisyys jne on ap:n mielestä naisessa pelottavaa. Hän tykkää enemmän lapsekkaasta tyypistä jota ei koe lainkaan uhaksi itselleen.
Näin. Lassukkaprovo 0/5.
Been there, had that.
Exä sanoi suoraan, ettei tykkää siitä että nainen on häntä fiksumpi eikä voi olla "mies talossa". Sanoin että ole vaan jos haluat, kyllä se sopii mulle.
Hänen parisuhdetaitonsa pitivät sisällään mökötystä ja kettuilua, kun itse yritin selvittää asioita puhumalla ja argumentoimalla (ha tämä häntä harmostutti entisestään, kun ei pysynyt perässä).
Erosimme ja hän löysi yksinkertaisen merkonomitytön itselleen.