Miten varakkaat aina näyttää niin hyvälle ja on tyylikkäitä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on aina tiptop.
Kaupallisen alan käyneet tietää että se muotitiedoton kummajainen saattaa olla porukan rikkain.
Onko tälle väitteelle lähteitä, että narsisti olisi aina tiptop?
Et selvästi tunne paljoa varakkaita ihmisiä..
Itse olen varakas ja näytän ihan järkyttävältä, koska en jaksa panostaa ulkonäkööni.
Antakaa ihmisten olla. Kullakin on tyylinsä, makunsa tai tyylittömyytensä. Joku saa mielihyvää tietynlaisesta pukeutumisesta, joku toinen taas ei saa. Ei se liity mitenkään varallisuuteen tai varattomuuteen.
Mä tässä taannoin tajusin, että jos musta tulisi varakas jostain kohtalon oikusta niin näyttäisin taatusti entistä huonommalta. Perustaisin eläinten vanhainkodin johonkin maalle & keräisin paskaa päivät pitkät enkä varmaan pystyisi olemaan päivääkään tilalta pois!
Oletan että aloittaja on itse nainen ja puhuu naisista. Varakkailla miehillä on varaa ottaa kaunis nainen ja he saavat kauniita lapsia. Ei ihme että tällaiset naiset saavat syntymälahjana eleganssia, joka puuttuu kiiltävänaamaisilta, huonoryhtisiltä, pörrötukkaisilta ja pönäköiltä tavisnaisilta. Miespuoliset rikkaat ihmiset sen sijaan saavat näyttää ihan miltä haluavat, osa on jopa melko rumia.
Newsflash! Te ette näe päällepäin sitä varallisuutta. Juuri se on tässä p:n jauhannassa villakoiran ydin.
Ei uskoisi, että ihmiset taas jaarittavat täällä kuinka varakkaat sitä tai tätä. Haisevat, näyttävät jne. Tajutkaa jo hyvät ihmiset, että te luulette tunnistavanne varakkaat ihmiset, mutta ette tunnista.
esim Suomessa rikkaita on rikkaan näköisiä, on niitä helkatin hillitysti meikkaavia helmikorurouvia jotka av-mamma nimeää, on rokkarin näköisiä, on ikivanhoihin retkuihin pukeutuvia pahanhajuisia ihmisiä mutta pääsääntöisesti on perunanenäisiä ja tyylitajuttomia tavallisia paksuja suomalaisia. Joilla on miljoonien omaisuus.
Että herätkää jo unestanne ja keskittykää johonkin muuhun.