Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan miehet. Kertokaas nyt meille naisille, millaiset rinnat ovat parhaat?

Vierailija
07.07.2017 |

Onko jollakin exällä olleet sellaiset tai nykyisellä?

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-C parhaat, D ja isommet ei kivoja...MUTTA tissit ei kerro naisest mitään.

Vierailija
142/201 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti vastattuna kaikenlaiset. Tärkeintä on tietysti se, että koosta ja muodosta riippumatta nainen itse olisi niistä ylpeä. Jos ei ole, sitten on vaikea olla miehenkään. Esim. nykyisellä seurustelukumppanilla on kuppikoon verran erikokoiset rinnat, mutta kantaa niitä todella upeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kovin pienet ja roikkuvat

Vierailija
144/201 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään suht pienistä rinnoista, koska lapsijuttujen jälkeen kuitenkin muuttuvat riipuiksi. En kyl ole saanut mitä olen halunnut, mutta niin elämässä menee. Ja tärkeintä että on kivat lapset.

Vierailija
145/201 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun tunnustamaan että isot, hieman liikaakin roikkuvat on unelma. Ne kun heilahtee niin aika pysähtyy. Kerran olin tällaisen naisen kanssa ja kun hän heitti vaatteet pois ja astui ilkosillaan eteeni rinnat vavahdellen niin erektio oli tapissa about kahdessa sekunnissa. Tämä nainen tiesi mitä teki, häntä huvitti mun reaktio kovasti. Sitten kun itse asiaa päästään niin tällaiset isot rinnat kun hipoo mun rintaa tai kasvoja niin huh huh.

Vaimolla on pienet, tyystin erilaiset. Seksi on silti todella hyvää. Ei se yksistään rinnoista ole tietenkään kiinni. Tärkeää että nännit kovettuu, että nainen silminnähden kiihottuu niinkuin vaimoni XOXO

Vierailija
146/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot riippuvat päärynämallin rinnat parhaat. Pienet eivät kiihota.

Vierailija
147/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään omistani. Muhkeat ja läpsyvät.

M49

Vierailija
148/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri joita sillä hetkellä vapautan rintaliivien ikeestä, tai jotka on juuri minua varten sillä hetkellä ystävällisesti pantu näytille. Juuri sillä hetkellä ne ovat täsmälleen oikean kokoiset ja malliset. Seuraavalla kerralla juuri ne jotka sillä kertaa ovat paljaana.

Eli tärkein rintojen ominaisuus, noin yleisesti ottaen on, että ne ovat paljaana

Vierailija
149/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot riippuvat rinnat ja vihaan niitä. Olen aina seksissä paita päällä ja aion käydä pienennysleikkauksessa. Näytän todella rumalta alasti vaikka kroppa on muuten hyvässä kunnossa, koska nuo helvatan riippulollot :( 

Meillä on vain suvussa valtavia rintoja vieläpä molemmilla puolilla sukua mitä lapsena mökkisaunoilla ja uimassa nähnyt, huoh. Saunassa mies yrittää aina kommentoida mahdollisimman nätisti ja joskus koskea, mutta menen vain lukkoon. Minua on seksuaalisesti ahdisteltu 12-vuotiaasta asti näiden takia ja myös kiusattu rankasti muiden tyttöjen toimesta peruskoulussa niin en vain osaa nähdä niissä mitään hyvää. Outoa lukea että jotkut oikeasti muka pitäisivät ja mietityttää että onko jotain trollausta ehkä. 

Vierailija
150/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten typerä ketju. Kaikilla omansa ja niille ottajansa.

Vierailija
151/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet

Vierailija
152/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet voivat olla kauniit, mutta eivät kiihota. Isot ovat parhaat. D ei ole iso vaan normaali. 

Vierailija
153/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja terhakat. A- tai B-kuppi. Ei haittaa vaikka ei olisi ollenkaan tissejä, sillä iso peppu on tärkein. Jos löytäis sellaisen naisen, joka olisi vähän chubby ja iso pylly, mutta pienet tissit, niin olisi aika unelma.

M41

Vierailija
154/201 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen nainen ja B-D-kuppi, riippuen naisen pituudesta, mutta ei riippuvat.

Vierailija
155/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni kaikki muut paitsi ilmapalloilta näyttävät silikonirinnat, jotka näyttvät siltä kuin ne voisivat koska tahansa poksahtaa. Tärkeintä on, että on nännit.

Vierailija
156/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistä tykkään, koolla ei ole niin väliä.

Vierailija
157/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on tyhmä. Jokaisella on se, mitä on ja se on juuri oikea. Miesten maku vain  vaihtelee.

Vierailija
158/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on tyhmä. Jokaisella on se, mitä on ja se on juuri oikea. Miesten maku vain  vaihtelee.

Isot tilastollisesti ovat suositumpia, jos nyt pelkästään rinnoista puhutaan. 

Vierailija
159/201 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä yllä oleva!

"Palstan miehet. Kertokaas nyt meille naisille, millaiset rinnat ovat parhaat?" Sellaiset sopivassa naisessa kiinni olevat ovat parhaat. Ei kai kukaan tissien perusteella kumppaniaan valitse. Koko paketti sieltä tulee ja rinnat ovat osa kokonaisuutta. Varmaan sama juttu tässä pippelinmittaustouhussa.

Vierailija
160/201 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kupit tai sitä isommat. Nännipihojen koolla ei niin merkitystä. Nännit saisivat olla vähintäänkin kohtalaisen kokoiset. Luomutissit tietenkin.

Sellaisia ihana hyväillä, imeä, nuolla ja välillä myös roiskia spermat niiden päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi