Palstan miehet. Kertokaas nyt meille naisille, millaiset rinnat ovat parhaat?
Onko jollakin exällä olleet sellaiset tai nykyisellä?
Kommentit (201)
Rehellisesti vastattuna kaikenlaiset. Tärkeintä on tietysti se, että koosta ja muodosta riippumatta nainen itse olisi niistä ylpeä. Jos ei ole, sitten on vaikea olla miehenkään. Esim. nykyisellä seurustelukumppanilla on kuppikoon verran erikokoiset rinnat, mutta kantaa niitä todella upeasti.
Ei ainakaan kovin pienet ja roikkuvat
Itse tykkään suht pienistä rinnoista, koska lapsijuttujen jälkeen kuitenkin muuttuvat riipuiksi. En kyl ole saanut mitä olen halunnut, mutta niin elämässä menee. Ja tärkeintä että on kivat lapset.
Joudun tunnustamaan että isot, hieman liikaakin roikkuvat on unelma. Ne kun heilahtee niin aika pysähtyy. Kerran olin tällaisen naisen kanssa ja kun hän heitti vaatteet pois ja astui ilkosillaan eteeni rinnat vavahdellen niin erektio oli tapissa about kahdessa sekunnissa. Tämä nainen tiesi mitä teki, häntä huvitti mun reaktio kovasti. Sitten kun itse asiaa päästään niin tällaiset isot rinnat kun hipoo mun rintaa tai kasvoja niin huh huh.
Vaimolla on pienet, tyystin erilaiset. Seksi on silti todella hyvää. Ei se yksistään rinnoista ole tietenkään kiinni. Tärkeää että nännit kovettuu, että nainen silminnähden kiihottuu niinkuin vaimoni XOXO
Isot riippuvat päärynämallin rinnat parhaat. Pienet eivät kiihota.
Tykkään omistani. Muhkeat ja läpsyvät.
M49
Juuri joita sillä hetkellä vapautan rintaliivien ikeestä, tai jotka on juuri minua varten sillä hetkellä ystävällisesti pantu näytille. Juuri sillä hetkellä ne ovat täsmälleen oikean kokoiset ja malliset. Seuraavalla kerralla juuri ne jotka sillä kertaa ovat paljaana.
Eli tärkein rintojen ominaisuus, noin yleisesti ottaen on, että ne ovat paljaana
Minulla on isot riippuvat rinnat ja vihaan niitä. Olen aina seksissä paita päällä ja aion käydä pienennysleikkauksessa. Näytän todella rumalta alasti vaikka kroppa on muuten hyvässä kunnossa, koska nuo helvatan riippulollot :(
Meillä on vain suvussa valtavia rintoja vieläpä molemmilla puolilla sukua mitä lapsena mökkisaunoilla ja uimassa nähnyt, huoh. Saunassa mies yrittää aina kommentoida mahdollisimman nätisti ja joskus koskea, mutta menen vain lukkoon. Minua on seksuaalisesti ahdisteltu 12-vuotiaasta asti näiden takia ja myös kiusattu rankasti muiden tyttöjen toimesta peruskoulussa niin en vain osaa nähdä niissä mitään hyvää. Outoa lukea että jotkut oikeasti muka pitäisivät ja mietityttää että onko jotain trollausta ehkä.
Miten typerä ketju. Kaikilla omansa ja niille ottajansa.
Pienet voivat olla kauniit, mutta eivät kiihota. Isot ovat parhaat. D ei ole iso vaan normaali.
Pienet ja terhakat. A- tai B-kuppi. Ei haittaa vaikka ei olisi ollenkaan tissejä, sillä iso peppu on tärkein. Jos löytäis sellaisen naisen, joka olisi vähän chubby ja iso pylly, mutta pienet tissit, niin olisi aika unelma.
M41
Normaalipainoinen nainen ja B-D-kuppi, riippuen naisen pituudesta, mutta ei riippuvat.
Omasta mielestäni kaikki muut paitsi ilmapalloilta näyttävät silikonirinnat, jotka näyttvät siltä kuin ne voisivat koska tahansa poksahtaa. Tärkeintä on, että on nännit.
Kiinteistä tykkään, koolla ei ole niin väliä.
Kysymys on tyhmä. Jokaisella on se, mitä on ja se on juuri oikea. Miesten maku vain vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on tyhmä. Jokaisella on se, mitä on ja se on juuri oikea. Miesten maku vain vaihtelee.
Isot tilastollisesti ovat suositumpia, jos nyt pelkästään rinnoista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
No tämä yllä oleva!
"Palstan miehet. Kertokaas nyt meille naisille, millaiset rinnat ovat parhaat?" Sellaiset sopivassa naisessa kiinni olevat ovat parhaat. Ei kai kukaan tissien perusteella kumppaniaan valitse. Koko paketti sieltä tulee ja rinnat ovat osa kokonaisuutta. Varmaan sama juttu tässä pippelinmittaustouhussa.
E kupit tai sitä isommat. Nännipihojen koolla ei niin merkitystä. Nännit saisivat olla vähintäänkin kohtalaisen kokoiset. Luomutissit tietenkin.
Sellaisia ihana hyväillä, imeä, nuolla ja välillä myös roiskia spermat niiden päälle.
AA-C parhaat, D ja isommet ei kivoja...MUTTA tissit ei kerro naisest mitään.