otimme aviomiehen kanssa koiran ja seksi loppui kuin seinään
Pakko avautua:
Olemme olleet yhdessä n. 1.5v josta vuoden olemme asuneet yhdessä. Olemme molemmat lähemmäs 30v, molemmilla takana muutama vakava seurustelusuhde, omat elämät järjestyksessä jne. Muutimme pian yhteen tavattuamme, olemme toistemme parhaat ystävät ja tolkuttomat rakastuneita, en tiennyt että tälläistä rakkautta voi olla olemassakaan.
Seksiä ei ole koskaan ollut tolkuttomasti (tai no ehkä ihan silloin ensimmäisinä kuukausina), yleensä kerran viikossa, joskus vähän harvemminkin. Asia ei ole kumpaakaan kauheasti vaivannut. Seksi on mielettömän hyvää silloin kun sitä on.
Otimme pitkällisen harkinnan päätteeksi koiranpennun n. kuukausi sitten ja seksi loppui kuin seinään. Eilen nostin kissan pöydälle ja kysyin mistä kiikastaa (mies siis torjuu aloitteet) ja mies totesi että on koiran takia niin väsynyt, koira myös nukkuu kanssamme samassa huoneessa mikä tappaa halut aika tehokkaasti. Minun mielestäni mies käyttää tätä tekosyynä ja itsestäni tuntuu todella pahalta, ettei mies halua. Keskustelun lopuksi mutisi jotain ettei oikein itsekään tiedä miksi ei enää tee mieli.
Läheisyyttä meillä on ollut aina todella paljon mutta itseäni on alkanut jatkuva halailu rassata kun se on kaikki mitä saan. Minua ei haittaa jos seksiä on vähän, mutta seksittömyys kyllä haittaa. En halua elellä kämppiksinä.
En ole ruma taikka läski, eli siitä ei voi kiikastaa.
Nyt olisi siis hyvät neuvot tarpeen!
Kommentit (23)
Menisi halut itseltäkin, jos joutuisi koiran kanssa nukkumaan samassa huoneessa.
Koira pois makkarista kirjoitti:
Kyllä se koira samassa huoneessa voi olla haluntappaja. Itse jätin kerran aktin kesken kun naisen isokokoinen koira änkesi sänkyyn haistelemaan genitaaleja kesken aktin.
Erohan siitä lopulta sitten tuli, loukkasin kuulemma koiran tunteita kun tönäisin sen pois sängyltä :D
Niin tai sitten olit turhan aggressiivinen tönäisyssäsi?
Meillä kävi suunnilleen samoin, kun mies toi meille kissanpennun. Mies eli pari kuukautta niin totaalista "vauva-arkea" pennun kanssa, että seksi lopahti lähes olemattomiin.
Meni kyllä tuo vaihe ohitse, kun pentu vähän kasvoi ja parani (oli huonossa kunnossa kun tuli meille) ja mies alkoi luottamaan ettei pennun kanssa tarvitse olla 24/7 :D