Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otimme aviomiehen kanssa koiran ja seksi loppui kuin seinään

Vierailija
07.07.2017 |

Pakko avautua:

Olemme olleet yhdessä n. 1.5v josta vuoden olemme asuneet yhdessä. Olemme molemmat lähemmäs 30v, molemmilla takana muutama vakava seurustelusuhde, omat elämät järjestyksessä jne. Muutimme pian yhteen tavattuamme, olemme toistemme parhaat ystävät ja tolkuttomat rakastuneita, en tiennyt että tälläistä rakkautta voi olla olemassakaan.
Seksiä ei ole koskaan ollut tolkuttomasti (tai no ehkä ihan silloin ensimmäisinä kuukausina), yleensä kerran viikossa, joskus vähän harvemminkin. Asia ei ole kumpaakaan kauheasti vaivannut. Seksi on mielettömän hyvää silloin kun sitä on.

Otimme pitkällisen harkinnan päätteeksi koiranpennun n. kuukausi sitten ja seksi loppui kuin seinään. Eilen nostin kissan pöydälle ja kysyin mistä kiikastaa (mies siis torjuu aloitteet) ja mies totesi että on koiran takia niin väsynyt, koira myös nukkuu kanssamme samassa huoneessa mikä tappaa halut aika tehokkaasti. Minun mielestäni mies käyttää tätä tekosyynä ja itsestäni tuntuu todella pahalta, ettei mies halua. Keskustelun lopuksi mutisi jotain ettei oikein itsekään tiedä miksi ei enää tee mieli.
Läheisyyttä meillä on ollut aina todella paljon mutta itseäni on alkanut jatkuva halailu rassata kun se on kaikki mitä saan. Minua ei haittaa jos seksiä on vähän, mutta seksittömyys kyllä haittaa. En halua elellä kämppiksinä.

En ole ruma taikka läski, eli siitä ei voi kiikastaa.

Nyt olisi siis hyvät neuvot tarpeen!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutuuden viehätystä ja outoutta vielä. Menee ohi. Ovi kiinni ja koira toiselle puolelle sitten kun on sopiva aika.

Vierailija
2/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai koira on jommankumman nimissä eikä ns. yhteinen? Olen liikaa nähnyt näitä tapauksia missä nuoripari ottaa koiranpennun ja eron tullessa koirasta tapellaan, se laitetaan viikko-viikko systeemillä kiertämään kodista toiseen tai jopa annetaan pois.

Koiralla tulisi olla aina selkeä omistaja näiden tapausten välttämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ulos makkarista.

Vierailija
4/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän rodun olette valinneet. Valitkaa koira, joka haukkuu pystyyn.

Vierailija
5/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. 

Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa? Mies ei suostu kertomaan missä mättää ja kokee asiasta puhumisen ahdistavana. Olen itse ollut aikanaan haluton suhteessa ja muistan miten se toisen jankkaaminen asiasta ahdisti ja tietty vähensi haluja entisestään. 

Tuntuu että koira on miehelle tilaisuus luistaa seksistä kokonaan.

Vierailija
6/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. 

Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa? Mies ei suostu kertomaan missä mättää ja kokee asiasta puhumisen ahdistavana. Olen itse ollut aikanaan haluton suhteessa ja muistan miten se toisen jankkaaminen asiasta ahdisti ja tietty vähensi haluja entisestään. 

Tuntuu että koira on miehelle tilaisuus luistaa seksistä kokonaan.

No sitten on kyse karmasta.

Vierailija
7/23 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira samassa huoneessa voi olla haluntappaja. Itse jätin kerran aktin kesken kun naisen isokokoinen koira änkesi sänkyyn haistelemaan genitaaleja kesken aktin.

Erohan siitä lopulta sitten tuli, loukkasin kuulemma koiran tunteita kun tönäisin sen pois sängyltä :D

Vierailija
8/23 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle se sun miehes, koska muakaan ei kiinnosta seksi. Olisi niin paljon helpompaa elää kun saisi ollaan vaan "kämppiksinä" eikä tarvii harrastaa pakkoseksiä kokoajan! Sanon suoraan, että kannattaa etsiä toinen. Onkohan miehesi a-seksuaali...?

Vierailija
9/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sulla se koira mitas sina enaa miesta tarviit?

Vierailija
10/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miltä tuntuu kylmän kuonon kosketus persvaossa, kun on painamassa omaa tyttöystävää.

Sen jälkeen ei enää koiraa hankittu.

Vierailija
11/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa se koira siellä teidän sängyssä tekee? Koira makkarista pihalle niin alkaa halut taas palata. Ja jos teillä on kissakin niin sen nostaminen pöydälle on hyvä idea kunhan vaan pysyy siellä eikä käy koiranpennun kimppuun.

Vierailija
12/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se seksi miehen mielestä sittenkään niin hyvää kuin sinun?

Vierailija
13/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira vaan on tekosyy, juuriongelma on että mies haluton. Alkuhuumassa seksiä tulisi olla monta kertaa PÄIVÄSSÄ. Jos nyt jo noin haluton niin ootappa 5-10v. Silloin on turha odottaa edes kerta vuoteen.

Älä kitise vaan toimi. Joko ukko vaihtoon tai jos oot saamaton etkä uskalla niin tehdä, kärsi ja lopeta alitus. On oma valinta jäädä paskaan suhteeseen. Ja älä nyt herranen aikaKOIRAA SYYTÄ. Vaan miestä.

Vierailija
14/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se seksi miehen mielestä sittenkään niin hyvää kuin sinun?

Jos se on sitä perinteistä settiä missä nainen ensitöikseen heittäytyy selälleen sänkyyn ja nostaa koivet koukkuun niin varmasti on ihan varmasti..

Vierailija
15/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otitte aseksuaalin koiran.

Vierailija
16/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pois makkarista kirjoitti:

Kyllä se koira samassa huoneessa voi olla haluntappaja. Itse jätin kerran aktin kesken kun naisen isokokoinen koira änkesi sänkyyn haistelemaan genitaaleja kesken aktin.

Erohan siitä lopulta sitten tuli, loukkasin kuulemma koiran tunteita kun tönäisin sen pois sängyltä :D

Se oli koiran puolelta laskelmoitua taktiikkaa.

Vierailija
17/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehet ei voi ikinä keskustella mistään? Sitten asiat vaan patoutuu sisälle ja muuttuu aina vaan vaikeammaksi puhua mistään ku ollaan turpa kiinni.

Tässäkin tapauksessa käy varmaan niin, että parisuhde ei kuole siihen seksinpuutteeseen vaan siihen että mies ei voi puhua asiasta.

Puhumattomuus nyt vaan tuntuu todella välinpitämättömältä. Ja se on rakkauden vastakohta.

Tämä tulee itselle heti mielen koska olen sellaisessa suhteessa, jossa mies ei puhu. Toivottavasti teillä ei ole eikä tule olemaan näin.

Vierailija
18/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota koira mukaan leikkeihin ;)

Vierailija
19/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhteenne arkipäiväistyi liian äkkiä. Yhteenmuutto ja koiran hankinta. Oletteko keskustelleet mitä haluatte tulevaisuudelta?

Vierailija
20/23 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 10 vuotta parisuhteessa olleena sanoisin että tulee ja menee aikoja jolloin ei tee mieli, eikä siihen ole välttämättä syytä. Aina ei vaan paneta. Koiranpentu on lisäksi ”pieni huollettava” kuten lapsikin, tarvii huomiota, aikaa ja energiaa. Kyllä se kasvaa. Mutta opettakaa ajoissa pois sängystä! Ihan monestakin syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän