Miten joku voi syödä Polar-juustoa?
Hyi hitto. Pitikin ostaa vielä iso paketti testimielessä. Ei juusto ole ennenkään ollut pahaa.
Kommentit (13)
Polar 10 leivän päälle, eikä kilot keräänny. Ja muuten, leipääkin saa syödä!
Se on kyllä niin kumia kun joku voi olla. Kaukana juustosta myös maultaan.
Polaria syövät vain rasvapelkoiset, jotka ei edes tiedä, miltä juusto maistuu.
Kumijuustoa tosiaan pahimmasta päästä. Pekka Puskan fanit varmaan ostavat.
Naurattaa miettiä mitä juustoja polarheittaajat syö.
Vierailija kirjoitti:
Polaria syövät vain rasvapelkoiset, jotka ei edes tiedä, miltä juusto maistuu.
Ostin tietenkin "Täyteläinen" -version, jossa on 28% eli ilmeisesti maksimit Polareista? Eipä kyllä auta näköjään rasva tässä juustossa.
Tykkään Polarin mausta, mutta en koostumuksesta. Ehdoton ykkönen on nyt ja aina Oltermanni!
Vierailija kirjoitti:
Ennen tätä testiä testasin Heritage Label cheddaria. Kyllä se oli melkoisesti parempaa. Minulla on uusi harrastus, olen alkanut ostaa joka kerta eri juuston Prisman juustohyllyltä. Täytynee pitäytyä pienissä paketeissa.
-ap
Ei arvosta ruokaa nautintona se kuka sitä syö. Toosethan syö vaan elääkseen, mitä pidän kummallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tätä testiä testasin Heritage Label cheddaria. Kyllä se oli melkoisesti parempaa. Minulla on uusi harrastus, olen alkanut ostaa joka kerta eri juuston Prisman juustohyllyltä. Täytynee pitäytyä pienissä paketeissa.
-ap
Yöööök
Vierailija kirjoitti:
Ei arvosta ruokaa nautintona se kuka sitä syö. Toosethan syö vaan elääkseen, mitä pidän kummallisena.
Minäkin syön vain elääkseni, mutta pidän tärkeänä, että se ruoka mitä syön, on hyvää ja maukasta ja antaa myös sen nautinnon. Joten ei polaria minun pöytään :)
Samaa olen miettinyt...