Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko suuttui mulle Facebook-viesteistä

Vierailija
07.07.2017 |

Kaverillani oli Facebookissa päivitys, jossa jotain valitteli sosiaalituilla elävistä. Joku siihen kommentoi jotain "matuista". Joku lainasi jotain Junes Lokan kommenttia. Siihen joku muu kommentoi että "Junes on työtön sossupummi ja marokkolainen". Sitten kommentoin itse siihen yleisesti että "marokkolaiset on pahimpia. Tuovat koko suvun tänne ja elävät sosiaalietuuksilla".

Siskon mies on marokkolainen. Siskon miehen veli tapasi Marokossa suomalaisnaisen joskus yli 30 vuotta sitten ja muutti Suomeen. Menivät naimisiin. Siskon miehen sisko muutti heille asumaan, kunnes löysi suomalaisen miehen. Sitten muutti siskoni mies ja asui vähän aikaa siskollaan, kunnes tapasi minun mieheni ja menivät naimisiin. Siskon anoppikin tuli nyt Suomeen.

Siskoni huusi mulle puhelimessa että "Se ei kuulu kellekkään mitä me tehdään ja millä eletään! Ei oo sun asia miksei käydä töissä!" ja löi luurin korvaan. Sitten soitti uudestaan ja huusi, että saa kai sitä mummo muuttaa lasten ja lapsenlasten luokse jos ei kotimaassa ole ketään ja perhe asuu täällä. Että huolehtivat vanhasta ja sairaasta mummosta.

En ymmärrä miten siskolleni näkyi ne viestit, vaikka ei edes tunne sitä mun kaveria! Kiva kun ei mitään voi mihinkään enää kommentoida ku käy näin! :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti ! siskolles näkyi se että olit kommentoinut johonkin ketjuun jotain... 

Vierailija
2/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies meni siis sun miehen kanssa naimisiin. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, olet tosi ihana sisko. Ja et luultavasti tervävin kynä sukusi penaalissa.

Vierailija
4/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö anoppi nyt naimisiin isäsi kanssa?

Vierailija
5/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö anoppi nyt naimisiin isäsi kanssa?

Vanhanaikaista, kyllä se menee naimisiin ap äidin kanssa.

Vierailija
6/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä?

Vierailija
7/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sukuselvitys oli nyt niin hämärä ettei mitään rajaa. Jos sun siskon mies on naimisissa sun miehen kanssa, niin onko sulla ja sun siskolla oikeastaan miehiä? Vai ootteko jotain sivusuhteita tälle naimisissa olevalle miesparille? Vai onko siellä joku vapaan rakkauden kommuuni, jota keskiverto ihminen ei vaan nyt ymmärrä?

Piirrä sukupuu ja laita kuvaa?

Vierailija
8/8 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sukuselvitys on ainakin hauska!