Haluaako mies naista,kun nainen on synnyttänyt eikä ole timmiä vatsaa? Miksette äidit mene kuntoilemaan,niin,että se häipyy,jotta mies on tyytyväinen
Kommentit (34)
Mä oon aina ajatellut, että sellaisille roimasti testosteronia omaaville tosimiehille kelpaa vähän kaikenlaiset naiset, ei pelkästään timmit täydelliset kaunottaret. Nirsoilevasta miehestä tulee jotenkin naismainen mielikuva. Vähän niin kuin prinsessa-mies jolle ei kelpaa mikään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä erottuukin sopivasti jyvät akanoista, joten antaa mahan olla. Kaikista ei ole perheenisäksi ja sitten mennään elatusmaksuilla eteenpäin.
HÄH! Ranskassakin nainen jatkaa miehen sulostuttajana, ei lapsi vie sitä fyysistä nautintoa mieheltä.
Oletkos nähnyt kaikkien synnyttäneiden ranskattarien paidan alle että onkos siellä vaikka niitä raskausarpia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ajatellut, että sellaisille roimasti testosteronia omaaville tosimiehille kelpaa vähän kaikenlaiset naiset, ei pelkästään timmit täydelliset kaunottaret. Nirsoilevasta miehestä tulee jotenkin naismainen mielikuva. Vähän niin kuin prinsessa-mies jolle ei kelpaa mikään. :D
Kätevä oikeutus olla millainen pallo vaan ;)
Ei mun naisella ole mitään vatsamakkaraa ainakaan. 2lasta synnyttänyt ja pitänyt itsestään aina huolta. Ikää 30v eikä ole todellakaan mikään pinnallinen ihminen,vaan hyvä,ihana ja rakastava vaimo ja äiti.
Kyllä itsestään voi huolta pitää,mutta se on jokaisen oma asia. En minä ketään arvostele enkä vaadi olemaan täydellinen,mutta jos tykkää panostaa itseensä ja osaa yhdistää myös hyvän vanhemmuuden siihen,niin tuskin se keneltäkään on pois.
Miestä ei minun mahani, muotoni, löllöni, jne haittaa mutta omasta halustani haluaisin kovasti päästä lenkkeilemään. Tämä on tosin hyvin vaikeasti toteutettavissa, että mieluummin jätän lenkkeilemättä. Kas kun, mies ei halua olla lastensa (2kpl) sen aikaa että kävisin lenkillä (1h), venyttelisin (0,5h) ja kävisin kotona vielä suihkussa (15min, hiusten ja läskimakkaroiden pesu vie aikaa). Ja hiukset pitäisi vielä kuivata, edes vähäsen ja vaatteetkin pukea. Kaikkinensa aikaa siis menisi noin kaksi tuntia, mitä aikaa mies ei vauvojen kanssa muka yksin pärjää. Lastenvahtia en halua palkata, enkä tehdä juoksulenkkiä tuplarattaita työntäen (kokeiltu on!).
Jos saat mieheni suostuteltua hoitamaan lapsiaan 4x 2h joka viikko, niin lupaan vuodessa treenata itseni timmiksi! Eli noin -20kg huomioiden lihasmassan pienoisen kasvun, tosin, kun treenin makuun pääsisin niin tiedän ettei tuo määrä tulisi kauaa riittämään. Lenkkien päälle pitäisi saada vielä lihaskuntotreenit ja siihen päälle vielä lajitreenit niin pysyisi mielenkiinto yllä. Töihinkin pitäs aikanaan palata. Ja kotityöt tehdä. Lasten kanssa olla. Kavereita ja sukulaisia tavata.
Aika monella se itsensä treenaaminen lähtötilanteeseen on niin vaikeasti toteutettavissa (koska aika on rajallinen ja mies ei osallistu tarpeeksi), että se jää hamaan tulevaisuuteen. Ehkei niitä lapsia kannata tehdä, jos ei haluta raskauden (ja yövalvomisten) muuttavan kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä oikeutus olla millainen pallo vaan ;)
Ihan vaan huomautukseksi, että aika harva mieskään mikään silmiä hivelevä näky on, varsinkin mitä vanhemmasta miehestä puhutaan. Treenaavat voivat toki "vaatia" treenaavaa kumppania, tavisten täytynee "tyytyä" toisiinsa.
Imetys kyllä laihduttaa mutta rinnat alkavat roikkua, eli plus miinus nolla.
Vierailija kirjoitti:
Lenkille eikä mitään makeaa!
Tämä tulee sulle varmaan yllätyksenä mutta mun elämäni tärkein asia ei ole miehen pitäminen tyytyväisenä - ihan vaan siksi koska sen elämän tärkein asia ei ole mun pitäminen tyytyväisenä.
Kiitos vaan ap neuvoistasi:)
Hyvin on masu kelvannut vaikka onkin aavistuksenomainen sileä, pehmeä kaari alavatsalla 4 lapsen jäljiltä. Viimeksi äsken sitä mies silitteli kun ollaan hetki kaksin kotona.
Mä olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen ja mulla oli jo lapsettomana ja 50 kiloisena tuo sama kaari joten ota tai jätä - minä olen tällainen:D Nyt olen vähän yli 60 kiloa, ikääkin jo 57v ja edelleenkin hyvävartaloinen tuosta kaaresta huolimatta.
Ihan huvikseni tein "tilastoa" vatsaröllyköistä 2 vkon lomamatkalla ja kyllä miehillä on vatsaa ihan yhtälailla vaikkei edes raskaudet ole sitä venyttänyt! Milläs sen selität ja mitäs ukkoressujen pitäisi tehdä??? Ehkä nousta pois sohvanpohjalta.
Mun mielestä itsestään ja kropastaan huolehtiminen kuuluu arvostavaan parisuhteeseen, en ymmärrä näitä kommentteja joissa päästetään itsensä lihoamaan 30 kg ja sanotaan että pinnallista jos ei sitä hyväksy. Vatsan arvet, raskaudesta venynyt nahka kurttuineen jne - niille ei mitään voi mutta läski on hankittua. En välttämättä eroaisi jos mieheni lihoaisi 30 kg mutta en myöskään pystyisi lähestymään häntä enää fyysisesti. Varsinkin jos tietäisin että se on vain ruokaa ja saamattomuutta. Sairaudet sitten erikseen.
Ehkäpä kaikki ei tässä maailmassa elä miehiä varten ;) t. 13-vuotias tyttö
Mulla on tosi pahasti venynyt vatsanahka raskauksien jäljiltä. Sitä ei ole kiinteyttänyt lenkkeily, lihaskunharjoitus tai venyttelyt. Ainoa mikä auttaisi olisi plastiikkakirurgi. Siihen minulla ei ole nyt rahaa, joten näillä nyt mennään. Jos mies haluaa erota minun roikkunahkan takia, niin sopii oikein hyvin.
Yksi sana: univelka. Kaksi vuotta eikä ainuttakaan hyvin nukuttua yötä. Kokeila itse, kuinka paljon kuntoilu kiinnostaa tässä tilassa.
Kolme vuotta takana salitreeniä ja juoksua. Kunto on kasvanut ja paino noussut parilla kilolla (aloitin alipainon puolelta). Nyt mulla on edes jonkinlainen pyöreä peppu, ryhdikäs olemus ja haukkaakin löytyy, mutta se pikku löllövatsa ei muutu miksikään, koska vatsalihaksissa on reipas erkauma. Ei tää kaiketi muita häiritse kun itseäni, mutta et pistää vituttamaan.
HÄH! Ranskassakin nainen jatkaa miehen sulostuttajana, ei lapsi vie sitä fyysistä nautintoa mieheltä.