Ystäväni on raskaana mun omalle miehelleni!?
Olen 35-vuotias nainen ja seurustellut avomieheni kanssa melkein kymmenen vuotta. Avomieheni on 38-vuotias.
Tämä paras ystävä ,joka petti luottamuksen on ollut aina se ihminen,jonka kanssa olen jakanut ne ilot ja surut ja sellainen,joka on saanut hymyn huulilleni.
Avomieheni on myös ollut mulle aina kaikkein tärkein elämässä. Suunniteltiin lapsia,häitä ja muutoinkin yhteistä tulevaisuutta.
No,noin muutama päivä sitten tämä avomieheni tuli kertomaan ystäväni kanssa meidän kotiin,että he ovat pettäneet mua!! Ja kaiken kukkuraksi tämä muka paras ystäväni on raskaana avomiehelleni. Olin pyörtyä ! Olen vieläkin niin vihainen,masentunut ja veetuttunut ,ettei veri kierrä ! Miten ne kaikista rakkaimmat ihmiset voi tehdä jotain näin kamalaa! Ihan järkyttävää. No,nämähän antoivat selityksen,sille,miksi miehellä oli niin paljon "työreissuja". Antakaa neuvoja,miten päästä eteenpäin elämässä?
Kommentit (26)
Kertoo muka vauvapalstalla. Huono provo.
Eroat, se on selvä. "Ystävääsikään" et pidä enää mitään yhteyttä, ystävät eivät tee tuollaista. Jatkat omaa elämääsi ja löydät ihanan miehen itsellesi. Leikkikööt perhettä, sun ei tarvitse jäädä katsomaan tuollaista.
Pelkkä avoliitto, ei edes avioliittoa eikä lapsia. Eihän tuo ole juttu eikä mikään.
Niin kai ne sanoivat että aikovat jatkaa perheenä ja pariskuntana tässä eteenpäin? Vai ihan vaan totesivat yhdessä että näin kävi, kaveri on tiineenä eikä mitään kommenttia jatkosta..? Tosi kurja tilanne sinulle kyllä (jos tämä ei ole provo).
Kyy povella. Itse en kauaa katselisi kumpaakaan. Olisi hyvä hetki tehdä elämässä kaikki se, mitä olisi tehnyt jos olisi ollut vajaa 30 sinkku. Tsemppiä aloittaja!
Todella törkeää käytöstä molemmilta ja ystäväsi vielä raskaana miehellesi 😡 Ei tuossa varmaan paljon vaihtoehtoja ole sen lisäksi että jätät miehesi, on kyllä hyvä syy.
Hei etsi se ketju jossa tää sun ystävä avautuu ensin aiheesta, saat varmasti paljon lisätietoa ja kaipaamiasi vastauksia ja myötätuntoa :)
Vierailija kirjoitti:
Hei etsi se ketju jossa tää sun ystävä avautuu ensin aiheesta, saat varmasti paljon lisätietoa ja kaipaamiasi vastauksia ja myötätuntoa :)
Olikohan sen nimi jopa olen raskaana ystäväni miehelle...?
En löydä sellaista ketjua :( voisikohan se oikeasti olla todella ystäväni tekemä..
Mua on petetty saman tyylisesti rakkaimpien ihmisten toimesta - ei ollut vauvaa, mutta toinen pettäjä oli minulle erittäin läheinen siskoni, joten suunnilleen ehkä yhtä paha tilanne.
Molemmat ovat katuneet myöhemmin ja yrittäneet palata elämääni, mutta en huoli.
Ei tuollaista tehdä sellaiselle joka välittää.
Vierailija kirjoitti:
En löydä sellaista ketjua :( voisikohan se oikeasti olla todella ystäväni tekemä..
En kyllä nyt itsekään enää löydä sitä, harmi jos on poistettu. Kuulosti ihan samanlaiselta tarinalta ja se vielä ihan vähän aikaa sitten oli tässä joten ajankohtakin täsmäisi tapaukseesi jos ovat paripäivää sitten kertoneet. Siinäkin oli varsinainen pari just häitä suunnittelemassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä nyt itsekään enää löydä sitä, harmi jos on poistettu. Kuulosti ihan samanlaiselta tarinalta ja se vielä ihan vähän aikaa sitten oli tässä joten ajankohtakin täsmäisi tapaukseesi jos ovat paripäivää sitten kertoneet. Siinäkin oli varsinainen pari just häitä suunnittelemassa jne.
Kyllä tuo kuulostaa tutulta sitten :(
Varmaan tulevaa henkirikosta arvioitaessa käräjillä sulle luetaan monta lieventävää asianhaaraa.
Tsemppiä! Kyllä 35-vuotias vielä löytää jonkun toisen jonka kanssa perustat perheen.
Siis sulla ei ole lapsia ennestään miehen kanssa? No mitä sitten vielä mietit? Pois vain ja jätät kyyhkyläiset tekemään pesää. Onko muka vaihtoehtoja? Vai aiotkos jäädä siihen munintaa seuraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias nainen ja seurustellut avomieheni kanssa melkein kymmenen vuotta. Avomieheni on 38-vuotias.
Tämä paras ystävä ,joka petti luottamuksen on ollut aina se ihminen,jonka kanssa olen jakanut ne ilot ja surut ja sellainen,joka on saanut hymyn huulilleni.
Avomieheni on myös ollut mulle aina kaikkein tärkein elämässä. Suunniteltiin lapsia,häitä ja muutoinkin yhteistä tulevaisuutta.
No,noin muutama päivä sitten tämä avomieheni tuli kertomaan ystäväni kanssa meidän kotiin,että he ovat pettäneet mua!! Ja kaiken kukkuraksi tämä muka paras ystäväni on raskaana avomiehelleni. Olin pyörtyä ! Olen vieläkin niin vihainen,masentunut ja veetuttunut ,ettei veri kierrä ! Miten ne kaikista rakkaimmat ihmiset voi tehdä jotain näin kamalaa! Ihan järkyttävää. No,nämähän antoivat selityksen,sille,miksi miehellä oli niin paljon "työreissuja". Antakaa neuvoja,miten päästä eteenpäin elämässä?
Mitäs tuosta. :) Niin käy joskus.
jätätkö miehen?