Vierailija

Kaverini mies on aina ollut oikea pelimies, todella hurmaava tyyppi monella tavalla, sellainen herrasmies, jolla on pientä pilkettä silmäkulmassa.

Satumme olemaan myös samassa firmassa töissä tämän miehen kanssa, joten pääsen todistamaan päivittäin tätä flirttailua. Minulle hän ei tosin vedä mitään roolia, koska tietää että olemme avovaimonsa kanssa paljon samassa naisporukassa.

Olen vain alkanut kiinnittää huomiota miehen ja erään työkaverini flirttailuun. Hakeutuvat usein kahdestaan kun silmä välttää ja he ottavat monesti yhteisiä projekteja. Ei siinä tietysti mitään, heillä yhteistyö sujuu ja ovat ehkä jotenkin samanhenkisiä, nainen on myös aika flirtti ja töissä on usein miesseurassa.

Mutta nyt viime viikonloppuna vietimme iltaa työporukalla ja mies piti naista kainalossaan koko illan, kantoi tälle juotavaa ja pysytteli tämän seurassa koko ajan, ei selvästi päästänyt silmistään. Mitään kopelointia en huomannut, mutta sellaista silittelyä ja kuiskuttelua. Nainen alkoi olla jo aika humalassa muutenkin, joten hänet laitettiin taksiin ja mies jatkoi matkaa kotiin.

En nyt näkisi, että tarvitsee kertoa kaverille jos mies vähän flirttailee muille, mutta jotenkin tuo heidän käytöksensä viesti jostain muusta, ihan kuin olisi jotain tunnetta pelissä. Koska samalla kun siinä kiehnäsivät toistensa kyljessä niin samalla yrittivät vähän peitellä ehkä sitä.

Varmaan järkevintä olla puhumatta kun ei kerran tuon kummempaa ollut?

• ylös 12
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Unohda, mulla on lämpimät välit yhteen työkaveriin ja varmaan välillä töissä mietitään, että onkohan meillä jotain??? Ei ole eikä tule, flirttiä jossa kukaan ei kärsi!!!!!!

• ylös 2
  • alas 15
Vierailija

Ei kannata kertoa epäilyn perusteella, vaikka näyttävät läheisiltä, voivat sitä olla ihan ystävyystasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sanoisin tämän neuvon: jos olet vetämässä liipasimesta, tarkista, ettei iskuri osoita takaraivoosi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.