20v > elämäntilanteet!
Olen 19v kohta 20v.
Poika 4kk.
Asunut onnellisesti avoliitossa 5v.(jep,uskokaa tai älkää)
Vuokrakaksio kaupungissa,muutto kesällä kolmioon.
Opinnot kesken,koko ala ei enää edes kiinnosta.
Mies valmistuu vihdoin keväällä (23v,ammattikoulussa edelleen kun vaihtoi alaa) ja työt odottaa joskin siitäkin palkata vie ulosotto parin vuoden ajan mukavan siivun.
Auto on.
Hevosta ei ole :)
Pikku Kakkonen haaveissa...
Mites muilla?
Kommentit (34)
19vuotiaana äidiksi, oltiin asuttu mieheni kanssa avoliitossa n. vuosi.
20vuotiaana mentiin naimisiin.
Viime syksynä aloitin opiskelut AMKssa ja hyvin on sujuneet.
Miehellä 2ammattitutkintoa, toivottavasti työllistyy viim. kesällä..
Vauvakuumekin on, vaan ainakin vuosi pitää vielä kituutella, että saisi opinnot siihen pisteeseen, että olisin lopputyötä vaille valmis.. Lopputyötä voisi sitten kirjoitella kotona ollessaan hissukseen.
Avoliitossa
Kihloissa
Häät suunnitteilla
Omistuasunto (aivan ihana)
Auto
Koira;)
Ammatti
Toinen arvostettu tutkinto työn alla
ja kyllä, olen onnellinen:) vauvakuumetta ei oo... vaan matkakuume!
Lähihoitajan koulutus, mutta tällähetkellä perheyrityksessä töissä (ollut 3 vuotta)
ASun avoliitossa, meillä on oma rivitalo kaksio....
2 kissaa asustaa meidän kanssa
Mies on kohta 30.v, että vauva jutuista ollaan juteltu ja nyt oisi täydellinen aikakin.
Naimisissa kaksi vuotta. Lemmikkejä. Vuokralla asutaan.(omaa etsitään kokoajan) Minulla yksi ammatti. Mies töissä ja käy samalla toista ammattia.
Oma kesämökki ;)
Onnellisia olemme ja tyytyväisiä elämäämme. Mitään kovin rikkaita emme ole. Mutta pärjäämme hyvin ja välillä on varaa pieniin ylimääräisiin ylellisyyksiinkin.
Poika 1v8kk.
Avioliitossa.
Ammattitutkinto.
Vakituinen työpaikka.
Alan vaihto mielessä -> syksyllä opiskelemaan?
20v, toista ootan viikolla 25+, kuopus on 1,5v
Ammatti on, miestä ei, eikä uskookään mihkää suhteisiin :(
Työ odottaa, sinne palaaminen mahdollisimman pian.
Kerrostalo kaksiossa asutaan keskisuomessa. Auto on.
opiskelen korkeakoulussa, avoliitossa kohta vuoden. Vuokralla asutaan kaksiossa, auto on. Elama hymyilee :)
Naimisissa,
1 lapsi ja odotan toista, viikkoja nyt 34
Koulutus on (kaupan alan), samoin vakituinen hyvä työpaikka
Asun omakotitalossa hieman pienemmällä paikkakunnalla ja viihdyn mainiosti nyt kun olen tutustunut ihmisiin..
Sellaista tulee päällimmäisenä mieleen.. =)
ainut luuseri kenellä ei ole ammattia...? Apuva...
Olis kiva kuulla kokemuksia tällaisesta tilanteesta, eli alta parikymppinen tai parikymppinen,ei ammattia ja toinen lapsi haaveissa pian eli koulu siirtyy vieläkin.. Oletko työllistynyt tällaisen jälkeen?Mille alalle?
Omistusasuntoa en hanki koskaan, en näe sitä tarpeellisena. Haluaisin kyllä kesämökin joskus :)
-ap
Että olen siis näköjään se tyypillinen suomalainen perheenjäsen..
Äiti, isi, 2lasta, omakotitalo, farmariauto ja koira..
Voi ei, vaikutan varmaan ihan ikälopulta samanikäisten kavereitteni silmissä.. heh..
=)
Minä 21v.
Mies 27v.
meillä toinen lapsi tulossa,
naimisissa
oma asunto ja auto (siis pankin kun lainaa)
mies samassa paikassa 5v. hyvä vakityö
mie opiskelen
ollaan onnellisia
katsellaan omakotitaloja ja haaveillaan ulkomaanmatkasta :)
- Olen 20-vuotias
- Reilun vuoden ikäisen tytön yh
- Asumme kaupungin vuokrakaksiossa Itä-Helsingissä
- Lukio käyty läpi ja nyt luen yliopiston pääsykokeisiin
- Poikaystävä on ;)
- Ei siis omaisuutta, ei ammattia, ei työkokemusta
Silti onnellinen =) Monet ystäväni ovat ihan samassa tilanteessa, ainut ero on se, että minulla on lapsi. Aikaa on vielä.
Naimisissa, kaksi lasta entuudestaan, kolmas tulossa rv 20. Vuokraasuntokolmio, opiskelut minulla vielä kesken, mies ammatissa.
Farmariauto, talokin on punainen ja takapihalla oma perunamaa. Se koira uupuu vielä.. =D
onhan sulla lukio käyty..meikäläisellä käyty 2,5v ammattikoulua,puolet jäljellä ja alaa haluaisin vaihtaa eli taas meni 2v... Jos toinen saadaan niin opiskelemaan pääsisin aikasintaan vuoden 08 alussa..ohhoh..
-ap
mekin ollaan tavisperhe, vaan se kultainen noutaja puuttuu ;)
Ap, ei minullakaan ole ammattia. Kaksi keskeneräistä tutkintoa vain, saas nähdä tuleeko koskaan valmista!
Ei tässä mitään kiirettä, kurkistappa vaikka noiden vanhempien naisten pinoja, ei niilläkään ole kaikilla ammatteja!
Ei meillä ole vielä mitään hätää!
Tsemppiä siskoseni!
Ja ilman omistusasuntoa pärjää hyvin!
Eipähän tarvitse tehdä lumitöitä :)
Meillä näin...
Minä 20v.
Mies 18v.
Tyttö 8½kk
Avoliitossa reilu 1½vuotta
Vuokralla asutaan Vantaalla, 3h+k
Auto löytyy (isoisältä " lainassa" )
Mies opiskelee (amis), koulua jäljellä 2 vuotta
Minä opiskelen (amk), koulua jäljellä 3 vuotta, (nyt olen mammalomalla)
Välillä menee hyvin, välillä vähän huonommin, eilen just mietin kuinka onnellinen olen tällä hetkellä...
Haaveena oma talo ja toinen lapsi, mutta kumpaakin odotettava reilu 3 vuotta :/
Juu...välillä vaan lannistuu vaikka vauva oli hyvin toivottu. Tuntuu, että on sitten 30 v. katkera,kouluttautumaton ja elämä pelkkää kotona olemista.
Tosiaan haluaisin vielä kyllä toisen, en haluaisi pitkää ikäeroa ja helpompi varmaan on työllistyä koulusta suoraan kuin olla taas vuosia kotona toisen pikkusen kanssa.. Vai kuinka te ajattelette?
-ap
minä ammattikorkeessa terveydenhoitajaksi
t.20
parturi-kampaajaksi, nyt siis muutamia kursseja jäljellä. Alalle palaaminen ei kiinnostaisi yhtään, mutta ehkä mieli muuttuu.
Tuolla vanhempien ketjussa sanottiin, että niistä tuntuu että me nuoremmat puhutaan täällä vaan hävyttömyyksiä :D hih.. Musta taas alkaa tuntua, että ne on ne vanhemman sukupolven daamit kun tämä ketju on ollut täysin asiallinen :)
-ap
19 kohta 20
pikku kaksio vain itselleni
töissä nyt ja syksyllä opiskelemaan,ala tuntuu kiinnostavalta
lasta en hanki vielä.eka ammatti ja sitten vasta perhe.