Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosimme mieheni kanssa,koska mies ei suostunut maksamaan 100€ velkaansa,jonka lainasin hänen uusiin farkkuihin- Aion hankkia oikeusapua.

Vierailija
06.07.2017 |

Lainasin miehen farkkuihin eilen 100€,koska hänellä ei ollut varaa maksaa niitä. Piti olla merkki vaate ja kallis sellainen. Kun pyysin maksua takaisin mies huusi mulle , meidän lemmikille ja lapsille,että "katto,mikä akka meidän emäntänä on" "en aio maksaa " sitten meni hermot ja sanoin,että muutan pois lasten kanssa. Mitä teen?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ lienee iso summa Itä-Helsingissä. Kysy huomenna uudestaan? Ei kai kenenkään talous sataseen kaadu.

Vierailija
2/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

288828 kirjoitti:

100€ lienee iso summa Itä-Helsingissä. Kysy huomenna uudestaan? Ei kai kenenkään talous sataseen kaadu.

Olen tarkka rahoistasi. Emme ole Helsingistä. Mies ei suostu maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on varmaan ihan hauskaa. Oletusarvoisesti vastaan provoihin kuten ne olisivat totta, jos provo on hyvä, sillä monasti totuus kuitenkin on tarua ihmeellisempää. Provoista voi syntyä ihan mielenkiintoista keskustelua.

Tämä prvo kuitenkin on niin huono etten jaksa siihen vastata. Monet trollit luulevat, että trollaaminen on helppoa. No ei se ole, mistä tämä aloitus on hyvä esimerkki.

Vierailija
4/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
5/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ne housut ja myyt. Tietysti otat eron ja asunnon ja isot elarit, ei tuo mies muuta ansaitse.

Vierailija
6/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä maksoit, niin on sinun housut, otat ja myyt ne...

Vierailija
7/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusapua ei saa vähäiseen asiaan. Niin on oikeusapulaissa säädetty.

Vierailija
8/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. siis lainasit EILEN kun ei ollut rahaa ja pyydät maksamaan TÄNÄÄN takaisin, ymmärinkö oikein? Oletit siis että miehellä olisi tänään ollut jo se 100€ maksaa takaisin?! Oikeasti? Tuskin olisi sulta eilen sitä lainannut jos tänään sillä ois ollut varaa.. mä oon lainannu mun jätkält rahaa ja päinvastoin, molemmat sitten maksaneet kun sitä rahaa on tullut, ilman kiirettä maksaa just nyt heti...

9/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko lainalla jotain fokumrntaatiota vai sana sanaa vastaan?

Vierailija
10/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ota vastaanyt tätä juttua. Eli ei etene syyttäjälle. Älä yritä tuhlata verorahoja.

Vierailija
11/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei ota vastaanyt tätä juttua. Eli ei etene syyttäjälle. Älä yritä tuhlata verorahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän