Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävä kylmentänyt välit

Vierailija
06.07.2017 |

Pitkäaikainen ystävä on kylmentänyt välit aikalailla. Joskus harvoin tulee "kaivamalla" jotain viestiä mutta muuten ei. Olen ajattellutkin, että en enää pidä yhteyttä kun yhteydenpito ei tunnu toivottavalta. Ystävä ei itsenäisesti juuri ota yhteyttä, laittoin kyllä joulu-ja synttärilahjan. Ennen olimme viikottain yhteyksissä.
Hän sai vauvan jokin aika sitten ja ymmärrän täysin, että vauva vie voimia ja energiaa. Kuitenkin vauvan synnyttyä välit eivät olleet vielä viileät, vaan erittäin lämpimät. Vauvan syntymän jälkeen ystävälle "nousi" vanhoja erimielisyyksiämme mieleen ja niistä sitten puhuimme. Itsellänikin oli aika raskasta muista syistä, joten yhteyttä emme kumpikaan juuri pitäneet.

Mikään täydellinen ystävä en ole ollut. On ollut kaikenlaisia vaikeuksia, joista lähipiirikin on kärsinyt. Kuitenkin olemme aina saaneet asiat puhutuiksi ja ystävyys on ollut vastavuoroista. Minäkin olen tukenut häntä vaikeina aikoina ja yrittänyt kannustaa.

Ymmärrän, että vauvan kanssa on kiirettä, mutta eikä esim senkin voisi sanoa? että nyt kiire, ei pysty paremmin juttelemaan, mutta olet mielessä? En uskalla enää ottaa yhteyttä, etten vaikuta päällekäyvältä.

Kommentit (6)

1/6 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin iloista viestiä kehiin ja ehdota näkemistä pitkästä aikaa. Kommunikointi vaatii työtö ja joskus vaan itse ei jaksa, silloin toisen pitää vaan tehdä aloite. Lapsi varmasti kuitenkin on isossa roolissa.

Vierailija
2/6 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööriterapeutti kirjoitti:

Ei muuta kuin iloista viestiä kehiin ja ehdota näkemistä pitkästä aikaa. Kommunikointi vaatii työtö ja joskus vaan itse ei jaksa, silloin toisen pitää vaan tehdä aloite. Lapsi varmasti kuitenkin on isossa roolissa.

Näin olen tehnytkin, mutta yleensä en saa vastausta tai sitten vastauksena ettei käy :( siis kuitenkin ystävälliseen sävyyn sanottuna. Vaikea tilanne. En haluaisi koko ajan myöskään "ahdistella" jos ei tunnu hyvältä, että otan yhteyttä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/6 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan.

Vierailija
5/6 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt ehkä uuden sydänystävän, eikä halua loukata sanomalla suoraan. Yrittää pikkuhiljaa hivuttaa sut.

Vierailija
6/6 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siltä on vähän tuntunutkin, että hivuttais. Hmm. Ollaan kuitenkin oltu ystäviä kymmenisen vuotta ja vielä todella hyviä ystäviä. Tai siis olis musta reilua sanoa suoraan, ettei olle yhteyksissä.. Huoh. ap