Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykysukupolvet ja epäonnistuneet kasvatusmetodit

Vierailija
06.07.2017 |

Lapsille on jo vuosikymmenten ajan opetettu, että he ovat hyviä juuri sellaisena kuin ovat. Heidät kasvatetaan naiiviin, idealistiseen kuplaan, jossa kaikki ovat tasa-arvoisia, vaikka heidät pitäisi kasvattaa tähän olemassaolevaan maailmaan ja totuttaa siihen, että aina ei voi saada kaikkea haluamaansa. Toki heille tulee myös opettaa, että unelmia voi toteuttaa mutta se vaatii kunnianhimoa, periksiantamattomuutta ja paljon kovaa työtä.

Kasvatuksensa takia milleniaalit syyttävät kaikesta yhteiskuntaa eivätkä näe ikinä mitään vikaa itsessään. He vaativat yhä enemmän sosiaalietuuksia ja haluavat rajoittaa toisten yksilönvapautta, jotta pääsisivät itse helpommalla. He eivät ole tottuneet siihen, että osa ihmisistä on täysin eri mieltä kuin he ja sanovat sen suoraan, siksi he haluavat rajoittaa näiden ihmisten sananvapautta. Sananvapauden rajoittaminen ei näistä ihmisistä tunnu miltään niin kauan kun he itse eivät joudu kohteeksi ja koska he ovat eläneet koko elämänsä vapaassa länsimaisessa demokratiassa ja lukeneet totalitaarisista diktatuureista lähinnä koulun penkillä jos ovat sielläkään kuunnelleet.

Kilpailuyhteiskunnasta kitistään jatkuvasti tänä päivänä, koska nämä ihmiset eivät ymmärrä, että kilpailu on luonnollinen olotila ja kilpailua esiintyy muodossa tai toisessa joka ikisessä yhteiskunnassa. He vaativat, että vuosituhansien kehityksen tuloksena syntynyt länsimainen yhteiskunta tulee muuttaa täysin heidän mielihalujensa mukaiseksi, sen sijaan että he itse sopeutuisivat yhteiskunnan pelisääntöihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä hommahan tämä on. Kun vanhemmat hemmottelevat lapsiaan ja kouluissa kielletään kurinpito niin eihän siitä mitään hyvää voi seurata. 

Vierailija
2/4 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kiva, kun kerrot tämän mulle nyt.

Eli muidenkin olisi pitänyt saada samanlainen kasvatus kuin minun? Isäni ei ollut ikinä tyytyväinen minuun. "Miksi olet tyttö?" "Miksi et ole urheilussa yhtä hyvä kuin tuo Henna, joka on kilpaurheilija?" "Miksi sinulla ei ole todistuksessasi pelkkiä kymppejä?" Kohtuuttomat odotukset saavat lähinnä lapsen ahdistumaan ja kokemaan itsensä huonoksi, puhumattakaan vaikutuksesta itsetuntoon. Syytin itseäni naurettavista asioista ja etsin vikoja itsestäni. Onneksi näin aikuisena olen opetellut antamaan anteeksi itselleni, vaikka huononmuuden tunne kummittelee yhä joskus takaraivossani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras aloitus . .samaa mieltä kaikesta

toinen juttu nykysukupolvissa on ja vielä tutkittu että he ilmoittavat mielenterveys ongelmia useammin kuin edelliset sukupolvet.. snowflake sukupolvi

Vierailija
4/4 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh