Ylipainoiset saatteko te lähipiiristänne paljon palautetta ns. rivien välistä koostanne?
Itse sain tänään tekstiviestin tutulta (aika uusi tuttavuus). Viestissä puhuttiin positiivisesta ja hyvän itsetunnon omaavasta naisesta, joka kantaa vartalonsa kilot ylpeydellä eikä häpeä sitä.
Tuttava oli tämän lainannut jonkun psykologin haastattelusta jostain lehdestä. Hoh-hoijaa! Varmaan ei olisi tällaista viestiä mulle lähettänyt, jos oisin ollut normaalipainoinen.
Kommentit (4)
arvosteluna omaa kroppaa kohtaan. Helkkari, minun vartalostanihan siinä silloin puhutaan. Minulle on ihan sama missä kunnossa ystävän tai sukulaisen keho on ja paljonko kukin painaa. Pääasia että on itse sinut itsensä kanssa, mutta aika harva tuntuu olevan, kun pitää ottaa aivan viattomatkin kommentit jonain piilovittuiluna.
Tytär 11v, ihan innoissaan meni kertoon mummolleen eli minun äidille että ajattele mummo, minä sain äidin jumppaan.
Voi, hyvä hykkyrä! Minä ajattelin, ei voi olla totta
Harva hoikkakaan olisi hoikka jos ei harrastaisi liikuntaa ja miettisi mitä suuhunsa pistää...
Tosin kun olen vähänkin laihtunut, niin mun lähipiirini on heti kehunut ja kannustanut tosi paljon. Tuntuu, että joskus kuvittelen itse rivien väliin kaikenlaista, kun hävettää tää ylipaino.