Mikä monien inhoama/paheksuma/halveksima asia ei haittaa sinua lainkaan?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että "monien" tällainen asia kohdistuu massapsykoosin kaltaiseen hysteriaan, eikä heidän omaan elämään tai maailmansa uhkaan.
Siksi koska elän omaa elämää, jollaisen omista, viholliset ovat lähtökohtaisesti oman elämän tai arvomaailmani vihollisia, eivätkä kenenkään "monien" määritteleemää. Joskus se menee yhtee, useimmiten ei.
Saisiko saman suomeksi?
En ajele vartalostani karvoja, saavat kasvaa vapaasti. Olen siis nainen. En ajele edes uimaan mennessäni, tuijottakoot jos tuijottavat.
Olen seurustellut lihavan miehen kanssa, lihavuus ei siis haittaa, eikä kaljuus. Ai niin ja lyhyt poikakaverikin on ollut, kaksikin itseasiassa.
Epäseksuaalinen julkinen alastomuus, naturismi. Se on minun elämäntapani, joka monen mielestä on aivan kauheaa.
vapaana kulkevat kissat
pettäminen
Seurustelu itseään lyhyemmän miehen kanssa.
Tai eri ikäluokasta olevan miehen kanssa. Minulle alaraja on 18 ja yläraja 45, ja olen 18. En näe, mikä ongelma siinä suhteen ulkopuolisille on, jos pedofiliaa ei kuitenkaan esiinny. Mutta tosiaan monet sitä paheksuu. :D
Parisuhteessa olevien satunnaiset toisen luvalla tehtävät syrjähypyt. Me miehemme kanssa emme elä ns. avoimessa suhteessa, mutta meillä on silti lupa puolin ja toisin joskus nauttia vapaudesta.
Ihmettelen todella miksi muut tekevät vaihtelunhalusta niin kauhean numeron.
Ehkä siksi, että "monien" tällainen asia kohdistuu massapsykoosin kaltaiseen hysteriaan, eikä heidän omaan elämään tai maailmansa uhkaan.
Siksi koska elän omaa elämää, jollaisen omista, viholliset ovat lähtökohtaisesti oman elämän tai arvomaailmani vihollisia, eivätkä kenenkään "monien" määritteleemää. Joskus se menee yhtee, useimmiten ei.