Lihavuudesta ja nettideittailusta
Paljon on täälläkin aiheesta puhuttu, suuntaan jos toiseen. Minua on ihmetyttänyt seuraava asia:ilmoitan tiedoissani selkeästi, että olen ylipainoinen, laitan mitat ja kaikki. Silti miehet alkavat tenttaamaan, KUINKA ylipainoinen olen. Pitäisi ilmeisesti kuvailla, montako grammaa läskiä on sormissa ja montako perseestä. Eikö se riitä, kun rehellisesti kertoo mittansa ja vaatekokonsa?
Kommentit (6)
Ei mutta kun kaikki naiset ovat miesten mielestä kauniita, ja kaikki naiset saisivat miehiä niin paljon kuin haluavat, vain naiset ovat prinsessaharhaisia nirsoja jne...
Haluaa tietää, miten ne on jakautunut sun kropassasi. Joskus ylipainoinen voi hyvinkin näyttää hyvältä, eikä kammottavalta ihrakasalta, mikäli läskit ovat sopivissa kohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaatekoko ei välttämättä kerro ainakaan omassa tapauksessani mitään, olen pitkä ja vaatekokoni on 38-40. Enenmmän kertoo ruokailutavat ja liikuntatavat. Jos kerrot ne vaatekokosi ja pituutesi lisäksi, pystyy siitä päättelemään jo paljon enemmän.
Eikä kerro. Minä harrastan juoksua (max puolimaraton) ja syön hyvin kurinalaisesti, ja näin on ollut jo vuosia. Silti olen ylipainoinen ja löysämahainen. Sääret ja reidet kylläkin ovat hyvin lihaksikkaat ja timmit.
Monihan ei kerro mitään vaatekokoja tai mittojaan ollenkaan, että siinä mielessä kerrot paljon. En kyllä kehtaisi alkaa tenttaamaan keneltäkään naiselta, kuinka ylipainoinen hän on. Jos muuten kiinnostusta riittää, niin kävisin treffeillä ja päättäisin sitten, häiritseekö se ylipaino vai ei.
Olen tavannut muutaman deittipalstan miehen. Ovat yleisesti sitä mieltä, että kuvat naisista ovat hyvät ja edustavat, mutta todellisuus toista. Pääsääntöisesti paikalle "pyörii" kuulemma lihava tavis. Eipä ole silti minuakaan onnistanut, vaikka olen tavis mallia tavis.
Sen sijaan miehet esittävät etsivänsä elämänkumppania tai seurustelukumppania. Tavis ei käy siihen, ellei ensin käydä sängyn kautta. Olen siis sinkku edelleen minäkin.. Ja hehee, koko on kasvamaan päin (nyt vielä naurattaa.. ).
Vaatekoko ei välttämättä kerro ainakaan omassa tapauksessani mitään, olen pitkä ja vaatekokoni on 38-40. Enenmmän kertoo ruokailutavat ja liikuntatavat. Jos kerrot ne vaatekokosi ja pituutesi lisäksi, pystyy siitä päättelemään jo paljon enemmän.