Vaimon käytös ihmetyttää
Olemme vaimoni kanssa yli kymmenen vuotta yhdessä kuljettu, minun mielestäni ihan onnellisia vielä. Vaimoni kertoi minulle toisesta henkilöstä, joka oli tunnustanut ihastumisensa vaimoani kohtaan. Yhdessä tälle tilanteelle sitten naurettiin ja vitsailtiin (emme siis nauraneet kyseiselle henkilölle). Minusta on vain kiihottavaa se, että joku muukin ajattelee vaimosta tuolleen. En ole mustasukkainen. Nyt sitten vaimo myönsi suudelleensa kyseistä miestä viime viikonloppuna. En ymmärrä, miksi hän menee suutelee, jos ei itse tunne toista kohtaan mitään. Miksi suudella, kun tietää toisen tunteet.
Ihmetyttää vaimon käytös
Kommentit (15)
Kysymys teille. Pitäisittekö tätä tilannetta pettämisen, jos muuten viattomat kännipusut olisi sallittu.
Ap.
Meillä ei ole kännipusutkaan sallittuja... Mutta kyllä mä tuon näkisin kännipusua vakavampana asiana. Vaimo tietää toisen olevan ihastunut ja silti suutelee. Vähän tulella leikkimistä on, taitaa nauttia tuosta ihastuksesta ja ehkä olla vähän itsekin ihastunut.
Jutelkaa.
Antaa pussailla vaan, kuhan ei pidemmälle mene.
Mielenkiintoista. Eli joillekkin on OK että joku toinen mies suutelee vaimoaan jos ei pidemmälle mene?
En kyllä itse hyväksyisi sellaista peliä että vaimo menisi kylän ukkojen kanssa harrastamaan kielitangoa.
Ei taida kovin vakavalla pohjalla olla suhde sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Eli joillekkin on OK että joku toinen mies suutelee vaimoaan jos ei pidemmälle mene?
En kyllä itse hyväksyisi sellaista peliä että vaimo menisi kylän ukkojen kanssa harrastamaan kielitangoa.
Ei taida kovin vakavalla pohjalla olla suhde sitten.
Eihän se siitä kulu. Pääasia, että kotiin tulee yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin vakavalla pohjalla olla suhde sitten.Eihän se siitä kulu. Pääasia, että kotiin tulee yöksi.
Ei kai kukaan oikeasti tälleen ajattele. Pakko olla trolli
Juteltiin vaimoni kanssa tilanteesta ja myönsi lopulta, että myös hänellä on tunteita toista miestä kohtaan. Ei kuitenkaan aio edetä mitenkään asian suhteen. Sanoo rakastavansa ainoastaan minua ja perhettään. Mitä tästäkin pitäisi nyt ajatella? Melkoisen pommin lykkäsi.
Ap
Vaikka ihminen sanoo jotain ei se välttämättä ole linjassa todellisuuden kanssa. Kannattaa keskustella ja ottaa selvää toisen oikeista motiiveista. Pyydä kertomaan tunteistaan rehellisesti. Tällaisissa tilanteissa jos toinen vain hokee rakastavansa perhettään yms. on se usein tapa peitellä oikeita tuntemuksia.
Mikähän vittu on viaton kännipusu? Jotain 13-vuotiaitten termejä? Pitäisikö olla alkoholitta kokonaan jollei kykene itseään hillitsemään humalassa? Vai onko sallittu lisäksi myös viattomat selvinpäin pusuttelut?
Kannattaa keskustella rajat selviksi. Meidän 16-vuotisessa suhteessamme rajoja on koeteltu, mutta olemme edelleen onnellisesti yhdessä. Sanoisin, että ihastuminen on vielä ok, koska ihminen ei voi kaikkia tunteitaan hallita. Sen sijaan ihastuksen edistäminen ei enää ole ok, ja siksi tuossa suutelemisessa ylitetään rajoja. Siitä lipsahtaa helposti pidemmälle rajan yli. Keskustelkaa nyt asia niin hyvin läpi, että vaimosi tietää, mitä on pelissä. Pitkässä suhteessa saattaa tulla sokeaksi sille, mitä on, ja ihastus voi tuoda elämään jännitystä, vaikka oikeasti ei haluaisikaan luopua perheestä ja oikeasti rakastastaisi omaa puolisoaan vilpittömästi.
Ei kannata olla liian tuomitseva, koska vaimosi on kuitenkin ollut sinulle näinkin rehellinen. Kannattaa kuitenkin tehdä selväksi, että sinusta tuntuu pahalta, eikä suuteleminen tai muut rajanylitykset ole ok. Jos uskot pettämisen johtavan eroon, tee se selväksi. Ja kerro myös, jos koet, että vielä on mahdollisuus kääntyä takaisin.
Ei vittu oikeasti kukaan jaksa näitä satujasi. Kaikki normaalijärkiset tietävät sinun olevan nainen, jolla ei ole mitään elämää netin ulkopuolella. Siksi teet jatkuvasti näitä satuja tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu oikeasti kukaan jaksa näitä satujasi. Kaikki normaalijärkiset tietävät sinun olevan nainen, jolla ei ole mitään elämää netin ulkopuolella. Siksi teet jatkuvasti näitä satuja tänne.
Eikä varsinkaan perhettä.
Vaimosi taitaa olla salaa ihastunut myös siihen toiseen mieheen