Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netflix ongelma

Vierailija
06.07.2017 |

Eilen siellä oli Inside Out, katsoin puolet ja jätin loput tälle päivälle kun en jaksanut katsoa loppuun. Nyt sitä ei näy siellä?! Vaikka etsii, niin ei ole. Mihin kummaan se hävisi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan sitten poistui valikoimasta, huono tuuri. Pitäisi aina katsoa ne poistuvat, ettei tule yllätyksiä vaikka enpä tosiaan itsekään katso.

Vierailija
2/3 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en löydä enää, vaikka se on näkynyt aina välillä tuolla listoilla. Ehkä on sitten poistunut kokonaan netflixistä. Haku kyllä ehdottaa nimeä, mutta menee mehiläisen elokuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän pitäisi näkyä siinä "jatka katsomista" -valikossa.

Vieläpä ensimmäisenä ellet sen jälkeen katsellut muuta.

Ellei siitä löydy, on todellakin voinut poistua listoilta, kuten yllä arvellaan.

(Ohis: olen itse jäänyt pahasti Netflixillä Downton Abbey -koukkuun! Katsoin aikoinani joitakin ensimmäisen kauden jaksoja teeveestä, ja pidinkin, mutta jakso/vko -tahti ei kuitenkaan saanut hankkiutumaan säännöllisesti ruutua tuijottamaan.

Olen varmaan tyypillinen aikani tuotos kun nautin paljon enemmän leffojen ja sarjojen katselusta netin kautta, mielellään just omaan tahtiin, ja niin että tarvittaessa voin vilkuilla miten kaikki päättyy.. (en kestä surullisia loppuja)

Ongelmapuolella on sitten keskittymiskyvyn puute ja valitsemisen vaikeus; välillä älytöntä pläräämistä löytää just senhetkiseen fiilikseen mätsäävää - eikä aina sopivaa edes osu kohdalle.

Mutta tää DA!! Olen nyt katsonut lähes putkeen ja tauotta toista vuorokautta - kolmoskausi menossa - lukien välillä netin puolelta kaiken mitä olen sarjaa ja sen näyttelijöihin liittyen löytänyt ja katsellut mm haastiksia youtubelta.

Ihan käsittämättömän lahjakasta porukkaa, kaikki!

Ei harmita yhtään säät vaikka loma alkoi juuri - päinvastoin!

Ihanaa loikoilla pehmeällä sohvalla kaikessa rauhassa ja uppoutua menneeseen brittiläiseen kartanomaailmaan!

Joo, anteeksi tämä aiheesta poikkeama. Olen seonnut ja myyty.)