Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako mieheltä mielestänne pyytää tätä?

Vierailija
06.07.2017 |

Kysyisin mielipidettänne seuraavaan: muutama viikko sitten rakastellessamme mieheni laittoi sisääni ensin muutaman sormen ja sitten peniksensä, ja täytyy myöntää, että tämä tuntui todella hyvältä. Nyt mietin uskallanko ehdottaa tätä uudelleen ilman pelkoa siitä, että tulee epäilys peniksen koon riittävyydestä. Myönnän sen ettei miehelläni ole erityisen paksu enkä toisaalta minäkään enää varmaan ole kovin tiukka kolmen lapsen jäljiltä. Joka tapauksessa se, että emättimessä oli enemmän täytettä tuntui todella hyvältä. Mitä mieltä olette? Idiootit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa. Vaikka minulla ihan hyvän kokoinen, niin minua ja vaimoa kiihottaa tuntea sormissa, kun liu'un häneen...

Vierailija
2/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime yönä tein ekan kerran elämässäni saman naiselleni hetken mielijohteesta.. :D Kyllä se ainakin tuntui tykkäävän, mutta ei pelkosi varmaan ihan aiheetonkaan ole. Tunnet kumppanisi parhaiten, mutta itse en loukkaantuisi ja saahan siinä mies itsekin lisää painetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottikin ymmärtää että jokaisella on oikeus esittää toiveensa. Kerro, mitä toivot. Kysy, mitä miehesi toivoo?

Vierailija
4/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ainakaan enää yli nelikymppisenä miehenä ole harhakuvitelmia omasta koostani. Tiedän ettei se ole kovin iso, ja tiedän, että vaimo nauttii kun saa enemmän täytettä. Jos minulla on keinoja antaa sitä hänelle, en tietenkään kieltäydy. Meillä näistä asioista voidaan onneksi keskustella avoimesti.

T. Aikuinen mies

Vierailija
5/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olimme hieman päihtyneitä, kysyn puoliisoltani haluatko kokeilla että saataisko käsi mahtumaan. Sehän innostui, nuolin hänelle orgasmin. Sitten otin pöytälaatikostani liukkaria, ujutin kättä pilluun ja samalla nuolin kitorista. Kyllähän se käsi meni, kun se oli saamassa orkkua tuntuis että rystyset venähtää. Kun aloin ottaa kättäni pois, se sai uuden orgasmin. Joten tämmöistä meillä.M38

Vierailija
6/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sormissa on herkkyys parempi esim g pisteen etsintään. Peukalokin riittää orkuttamaan naisen klittaa hieromalla. Koolla ei ole mitään merkitystä muuten ku joillain korvien välissä.

Vierailija
7/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hankkisi isomelaisempaa miestä?

Vierailija
8/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiseni pyytää laittamaan pari orgasmikuulaa ensin pilluun.

Tykätään esim fistauksesta ym kivasta kuhan liukkaria on :)

Vierailija
9/13 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennossa onnistuu parhaiten?

Vierailija
10/13 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kannattaa ehdottaa. Tiukkuuta saa lisää myös laittamalla anukseen täytettä. Jos se tuntuu vieraalta ja toi oli helppoa niin ainakin pyytäisin lisää. Kuulostaa jotenkin vaan aika hankalalta asennolta toteutaa toi teidän juttu. Tiukkuutta saat lisä tietty harjoittamalla myös alapään lihaksiasi palloilla ym..

Vierailija
11/13 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa penisjatke. Halkaisijaa sentti lisää. Vaimoni rakastaa lisätäytettä ja hyvältä tuntuu itsestäkin.

Vierailija
12/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/13 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla vaan! Sanat voi valita niin että "kylläpä viimeksi tuntui hyvältä, kun ihanan kullisi lisäksi hyväilit samalla sormilla! Tahtoisin tätä lisää."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi