Mitä tekisit, jos joku mies juoksisi pururadalla koko ajan sinun takanasi?
Hidastaisi vauhtia kun sinäkin hidastat, ja juoksisi kovempaa kun sinäkin juokset. Koko ajan n. 10 m:n päässä pysytellen. Pysähtyisitkö kokonaan ja odottaisit, että hän menee ohi?
Kommentit (34)
no eihän sille pysähtymiselle mitään syytä varsinaisesti tarvitse olla,minä tekisin niin että lopettaisin juoksemisen ja kävelisin eteenpäin ainakin niin pitkäksi aikaa että toinen menisi ohitse.
Notkistaisin selkääni, jotta pylly tulee paremmin edukseen.
Ahdistuisin, alkaisin hyperventiloimaan, heittäytyisin maahan ja itkeä tuhertaisin että pliis älä raiskaa mua, mulla on lapsia!!!!!!!11
Helppo nakki tällaiselle äkäiselle vanhalle juoksijanaiselle. Juoksisin lujaa, niin että mies joutuisi lisäämään vauhtia. Sitten yhtäkkiä kyykkäisin palloksi "kengännauhoja sitomaan", jolloin mies kippaisi ylitseni metikköön ja nauraisin makeasti. Ja sitten juoksisin huitsin helkuttiin siitä ja jättäisin miehen sinne vänisemään.
Pysähtyisin ja odottaisin ainakin 5minuuttia ettei tarvitse kannoilla juosta.
Jos oikeen hottis, niin juoksisin vierelle juttelemaan niitä näitä ja testaamaan saisiko hänestä enemmän irti.
Pysähtyisin paikkaan, missä näkyy muita ihmisiä, ja soittaisin poliisille.
Tulisi äkki tarve soittaa miehelle.
Jatkaisin matkaani. En ala pysähtelemään yhdenkään ukon takia kesken lenkin.
Laittaisin kännykän valmiiksi ja kuvaisin nettiin, otsikoisin tunnetko tämän hyypiön.
Juoksisin pois pururadalta ihmisten ilmoille.
Kääntyisin tulosuuntaan ja lähtisin juoksemaan miehen perään 10m etäisyydellä.