Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martinasta tehty rikosilmoitus ja itse jo julkisuudessa myöntänyt pahoinpitelyn

Vierailija
06.07.2017 |

Hyvä että meni poliisille. Samoin järjestyksenvalvojilta luvat pois, koska näyttävät kuittaavan väkivallan puhuttelulla. tähänkin on varmaan lait ja säännöt olemassa kuinka toimia?

Martina on jo itse myöntänyt "hyvästä syystä" tehdyn pahoinpitelyn, mikähän mahtaa olla rangaistus?

Stefan on pommittanut Sofiaa > Martina hakkaa mustasukkaisena Sofia. Ala-arvoinen tapaus koko Martina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naispuoliset kommentoijat puolustavat Martinaa koska kyse on ollut viestittelystä hänen ex? miehensä kanssa. On siis tilanteita joissa pahoinpitely on sallittua. Erittäin outoa.

Vierailija
2/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä samanlainen suullisesti pahoinpitelevä turhamarttiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naispuoliset kommentoijat puolustavat Martinaa koska kyse on ollut viestittelystä hänen ex? miehensä kanssa. On siis tilanteita joissa pahoinpitely on sallittua. Erittäin outoa.

Mistä näkee kommentoijien sukupuolen?

ohis

Vierailija
4/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Facessa ja Instassa näkee.

Vierailija
5/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Tämä nyt on taas yksi konsti solvata naisia. Kohta joku älypää varmaan kirjoittaa kuinka "nykynaisista on tullut niin kamalan väkivaltaisia" eikä tajuta että yks martina ei edusta kaikkia naisia. Perus AVia. Yöks.

Vierailija
6/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina vaan snäppäilee. Varmasti on katsonut seiskan. Itse olisin suosiolla poissa julkisuudesta. Noloa. Melkein 40v ja kahden lapsen äiti.

Vierailija
7/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

No vaikka siitä jos kirjoittaa "mun kaaso" tai jos" jos minun miehelleni joku nainen viestittelisi".

Vierailija
8/8 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain toivoa, ettei Sofia suostu mihinkään rahalla sovitteluun vaan vie jutun loppuun asti ilman hyssyttelyä. Ei kovin hyvä lähtötilanne Martinalle, erityisesti kun on itse mediassa tunnustanut kaiken ja kertonut vielä syyksi mustasukkaisuuden.

Josko nyt Eskonkin silmät viimein avautuisivat exäänsä kohtaan, tähän astihan mies on ilmeisesti syytellyt vain pahoinpitelyn kohdetta aggressiivisen tekijän eduksi.